Rate this post

 

دراین مقاله سعی داریم تا به بیان هرآنچه که باید درباره جراحی ماموپلاستی در شیراز بدانید پرداخته و اطلاعات لازم دراین زمینه را در اختیار شما قرار دهیم. ممکن است خیلی از افراد از بزرگی سینه های خود ناراضی بوده و به عنوان یک معضل با آن ها مشکلات متعددی داشته باشند. با پیشرفت علم و ظهور تکنولوژی ها و فناوری های مختلف امروزه می توان به راحتی این دسته از مشکلات را برطرف نموده واندامی مناسب را برای خود به ارمغان آورد. در ادامه ی این مقاله به بررسی هرچه بیشتر ویژگی های عمل ماموپلاستی در شیراز و مزیت های مرتبط با آن پرداخته و به سوالاتی که ممکن است برای شما در این زمینه مطرح گردد پاسخ خواهیم داد.

ماموپلاستی چیست ؟

همان گونه که بیان شد برخی از خانم ها با مشکلاتی همچون بزرگی سینه های خود مواجه می باشند که این بزرگ بودن سایز می تواند سبب کاهش میزان اعتماد به نفس این دسته از افراد شده و موجب گردد تا نتوانند به راحتی دراجتماع حضور یابند بنابراین می توان با متدهای درمانی مختلف از جمله ماموپلاستی به حل این مشکلات پرداخت. مراکز درمانی بسیاری در سراسر دنیا به این امر مشغول می باشند که پزشکان فعال دراین زمینه در این مراکز درمانی می توانند به شما کمک های بسیاری نمایند.

ماموپلاستی را می توان نوعی جراحی زیبایی در ناحیه ی سینه دانست که شما می توانید با استفاده از مزیت هایی که این متد درمانی برای شما به همراه دارد به ترمیم و بهبود بزرگی و افتادگی سینه های خود بپردازید. این روش درمانی می تواند میزان قابل توجه ای از سایز بزرگ سینه را کاهش داده و یک اندام مناسب را به شما هدیه نماید که علاوه بر آن می توان گفت با استفاده از ماموپلاستی در شیرازمی توانید چربی های اضافی را حذف نموده و به ازبین بردن بافت و پوست های اضافه در ناحیه ی سینه ی خود بپردازید.

قبل ازانجام متد درمانی ماموپلاستی برای دست یابی به یک اندام ایده ال بهتر است با پزشکان متخصص دراین حوزه از جمله دکتر سینا غیاثی به عنوان بهترین پزشک ماموپلاستی درشیراز مشورت نموده و اطلاعات لازم در زمینه ی خطرات و عوارض احتمالی این متد درمانی را به دست آورید تا بتوانید با آگاهی بیشتری اقدام به انجام این عمل جراحی نمایید.

دلیل اصلی انجام ماموپلاستی چه چیزی می باشد ؟

ممکن است برخی افراد با این سوال که به چه دلیل باید ماموپلاستی را انجام دهیم مواجه شوند که برای پاسخ به این پرسش مطرح شده باید گفت که ماموپلاستی درشیراز یا دیگر مراکز معتبر درمانی این امکان را به شما می دهد تا به حل افتادگی ها ، ترمیم و کوچک نمودن سینه های بزرگ خود پرداخته و یک سایز متعادل را برای این قسمت از بدن خود به وجود آورید. علاوه بر این موارد می توانید با این متد درمانی به برطرف نمودن مشکلاتی از قبیل درد مزمن در ناحیه ی گردن و شانه ها ، سوزش پوست ناحیه ی سینه ، دردهای عصبی ، محدود شدن میزان فعالیت های روزمره ، ظاهری نامناسب و ناخوشایند و مشکل دراستفاده از لباس زیر پرداخته و راحتی و آسایش را به خود هدیه نمایید.

 چه مواردی سبب منع استفاده متد زیبایی ماموپلاستی می گردند ؟

جراحی ماموپلاستی نیز همانند دیگر جراحی های موارد منعی دارد که این موارد منع افرادی را شامل می گردد که نباید نسبت به انجام این متد زیبایی اقدام نمایند. از جمله افرادی که به هیچ عنوان کاندید استفاده از ماموپلاستی در شیراز و یا سایرمراکز زیبایی و درمانی نمی باشند می توان به افراد دیابتی ، افراد مبتلا به مشکلات قلبی ، افراد مبتلا به چاقی مفرط و مبتلایان به هر گونه بیماری های ناحیه ی سینه اشاره نمود که این عمل جراحی برای آن ها خطراتی به همراه دارد و توصیه نمی گردد.

اقداماتی که باید قبل از انجام ماموپلاستی در شیراز صورت پذیرند شامل چه مواردی می باشند ؟

انجام ماموپلاستی نیازمند رعایت و انجام مجموعه ای از نکات و موارد قبل از عمل می باشد که ازمیان آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

انجام تمامی آزمایشات مربوطه قبل ازانجام ماموپلاستی

انجام یک ماموگرافی پایه قبل ازانجام متد زیبایی ماموپلاستی

بهتر است قبل از انجام ماموپلاستی از مصرف دخانیات پرهیز نمایید

از مصرف آسپرین و داروهایی که ضد التهاب می باشند پرهیز کنید

روش های مختلف ماموپلاستیروش های مختلف جراحی ماموپلاستی به چه صورت می باشد ؟

ماموپلاستی در شیراز زیر نظر دکتر سینا غیاثی به روش های مختلفی صورت می پذیرد که از جمله ی آن ها می توان به برش سینه و لیپوساکشن اشاره نمود که هر کدام از این متدهای درمانی ویژگی ها و فرآیندهای خاص خود را دارند و باید حتما تحت نظر پزشکان مجرب دراین حوزه انجام پذیرند. با استفاده از این متدهای درمانی مختص ماموپلاستی می توان برش های مختلفی را در نواحی مختلف سینه انجام داد و یا با حذف نمودن میزان چربی های اضافی در این نقطه اقدام به کوچک نمودن سینه نمود.

 

پس از انجام ماموپلاستی باید چه اقداماتی را انجام داد ؟

ماموپلاستی نیز همانند دیگر جراحی هایی که بر روی بدن صورت می پذیرد نیازمند مراقبت های پس از عمل می باشد که رعایت این موارد و انجام این مراقبت ها می توانند روند بهبود شما را سرعت بخشیده و به شما کمک های بسیاری نمایند. از جمله اقداماتی که بهتر است پس ازانجام ماموپلاستی به عنوان مراقبت انجام دهید می توان به موارد زیر اشاره نمود که هرکدام در جایگاه خود اهمیت بسزایی در بهبود شما دارند.

به طور مرتب پانسمان های خود را طبق نظر پزشک انجام دهید

داروها و آنتی بیوتیک هایی را که پزشک برای شما تجویز نموده است به طورمرتب مصرف نمایید تا از بروز هرگونه عفونت دراین ناحیه جلوگیری گردد

فعالیت های روزمره بدنی خود را تا چند هفته کاهش داده و یک استراحت و و تغذیه ی مناسب را در برنامه خود قرار دهید

تا بهبود کامل بر روی پشت خود بخوابید و از وارد شدن فشارهای مختلف به سینه و کتف خود جلوگیری کنید

جراحی ماموپلاستی افزایشی به چه صورت می باشد ؟

همان گونه که بیان شد برخی از خانم ها با مشکل بزرگی سینه مواجه می باشند که در مقابل برخی خانم ها نیز وجود دارند که کوچک بودن سینه های آن ها سبب عدم اعتماد به نفس در این افراد گردیده است. ماموپلاستی در شیرازاین امکان را نیز برای این دسته از خانم ها فراهم نموده است تا با استفاده از تکنولوژُی ها و فناوری های روز دنیا به برطرف نمودن این دسته از مشکلات پرداخته و اندامی مناسب را برای خود فراهم نمایند. برای بزرگ نمودن سایز سینه روش های متداولی وجود دارند که از جمله ی آن ها می توان به تزریق ژل ، تزریق چربی و پروتز اشاره نمود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

ترزیق چربی در جراحی ماموپلاستی چگونه می باشد ؟

تزریق چربی یکی از روش های افزایش سایز سینه با ماموپلاستی در شیراز می باشد که می توان آن را به راحتی زیر نظر دکتر سینا غیاثی انجام داده و به واسطه ی تجارب و دانش این متخصص از هر گونه عوارض احتمالی درامان ماند. درتزریق چربی مقدار قابل توجه ای از چربی را از دیگر نواحی بدن گرفته و به بافت های مربوط به سینه تزریق می نمایند تا ازاین طریق میزان سایز سینه را تا یک سایز افزایش داد.

 وپروتز سینه به چه معنا بوده و چگونه صورت می پذیرد ؟

یکی دیگر از روش های ماموپلاستی افزایشی پروتزسینه می باشد که می تواند به شما در بزرگ نمودن سینه ها کمک های قبل توجه ای نماید. پروتزها را عمدتا در دو نوع مختلف تولید نموده و مورد استفاده قرار می دهند که نوع اول آن پروتزهایی می باشند که از یک محلول نمکی استریل تشکیل شده اند و ویژگی های خاص خود را برای افزایش میزان حجم سینه دارند. این دسته از پروتزها را می توان به راحتی برای سینه ها مورد استفاده قرار داد یا به عبارتی می توان گفت کارگذاری آن دربافت های سینه به راحتی انجام می پذیرد.

دسته ی دوم پروتزها دارای عنوان پروتزهای ژله ای می باشند که برخلاف پروتزهای پر از محلول نمک که سیلیکونی می باشند دارای جداره هایی محکم هستند. این پروتزها را موادی به حالت ژل غلیظ تشکیل می دهند که خواص خاص خود را دارند که از جمله ی آن ها می توان به ثابت نگه داشتن فرم و شکل سینه اشاره نمود. پروتزهای ژله ای را می توانید در حدود 15 الی 20 سال در سینه های خود مورد استفاده قرار داده و از تناسب اندام خود نهایت لذت را ببرید.

 

ماموپلاستی وپروتز سینهلیپوساکشن در جراحی ماموپلاستی به چه صورت انجام می پذیرد ؟

در بخش های قبلی بیان شد که یکی از روش های کاهش میزان حجم سینه لیپوساکشن می باشد که با استفاده از این روش ماموپلاستی در شیراز می توانید بخش قابل توجه ای از سینه های خود را از بین برده و به آن ها تناسب ببخشید. در لیپوساکشن با استفاده از قرار دادن و ساکشن نمودن لوله هایی تحت عنوان کانولا در برش ها و یا سوراخ هایی که در سطح سینه ایجاد شده اند بافت سینه را کاهش می دهند. به بیان ساده تر می توان گفت پزشک متخصص در این امر ابتدا سوراخ ها و یا برش هایی را در سطح پوست سینه ایجاد می نماید پس از آن از طریق لوله هایی با نام کانولا میزان چربی های جمع شده در سینه را خارج می کند.

امروزه فناوری هایی مختلفی ظهور یافته اند تا شما بتوانید راحت تر اقدام به انجام لیپوساکشن سینه نموده و راحتی بیشتری را در حین عمل خود احساس کنید. از جمله روش های مختلفی که سبب کاهش میزان درد لیپوساکشن می گردند می توان به لیپوساکشن با استفاده از ماده ی بی حسی ، لیپوساکشن با سونوگرافی و لیپوساکشن با لیزراشاره نمود که به آن لیپولیز نیزمی گویند که شما می توانید از طریق ماموپلاستی در شیراز توسط دکتر سینا غیاثی از تمامی این خدمات بهره مند شده و از مزیت های آن ها نهایت لذت را ببرید.

لیپوساکشن سینه با استفاده از بی حسی های موضعی چگونه صورت می گیرد ؟

این متد درمانی یکی از روش های لیپوساکشن سینه و ماموپلاستی در شیراز می باشد که می تواند به شما در کاهش میزان حجم سینه کمک های شایانی نماید. فرآیند کار این متد درمانی بدین گونه می باشد که از یک سری مواد بی حسی برای کاهش درد دراین جراحی استفاده می گردد که این مواد موضعی را معمولا در نواحی که لوله ها در آن قسمت قرار می گیرند مورد استفاده قرار می دهند تا بتوان درد این ناحیه را تحمل نمود.

پس از بی حس نمودن ناحیه ی موردنظر ازمقدار قابل توجه ای محلول بی حسی برای بافت های سینه استفاده می گردد که این محلول ها را نیز برای بافت هایی مورد استفاده قرار می دهند که قصد گرفتن چربی از آن ها را دارید که عمدتا با استفاده از آن دیگر نیازی به استفاده از مواد بیهوشی نمی باشد. این روش درمانی در ماموپلاستی می تواند برای شما راحتی و آسایش در حین عمل را به ارمغان آورد تا بتوانید به آسانی این متد زیبایی را انجام داده و به اندام دلخواه خود دست یابید.

لیپوساکشن با استفاده از سونوگرافی دارای چه فرایندهایی می باشد ؟

این روش درمانی ماموپلاستی درشیراز تحت نظر دکتر سینا غیاثی از سونوگرافی برای انجام متد لیپوساکشن جهت کاهش میزان حجم بالای سینه ها استفاده می نماید که ویژگی های خاص خود را نیز دارد. با استفاده از این روش می توان از طریق مجموعه ای از سونوگرافی های مخصوص به آب نمودن چربی های اشباع شده در ناحیه ی سینه پرداخته و از اثرات سودمند آن لذت فراوانی برد.

لیپوساکشن یا لیپولیز سینه چگونه می باشد ؟

آخرین روش درمانی برای لیپوساکشن سینه استفاده از امواج مختلف برای از بین بردن چربی های اضافی در ناحیه ی سینه تحت عنوان لیپولیز می باشد که اثرات خاص خود را نیز برای شما به همراه دارد. این امواج کم انرژی می توانند به شما در ازبین بردن توده های چربی که سبب بد فرم شدن اندام شما خواهند شد کمک های شایانی نموده و به عنوان یک راهکار مناسب و عالی تلقی گردند.

درانتها باید گفت که شما می توانید از طریق انجام خدمات مربوط به ماموپلاستی در شیراز به تناسب اندام خود دست یافته و ازآن لذت ببرید. درصورت تمایل می توانید از طریق وب سایت شخصی دکتر سینا غیاثی اقدام به نوبت گیری و دریافت خدمات منحصر به فرد این پزشک در حوزه ی ماموپلاستی در شیراز نمایید.

 

همه چیز را درباره ماموپلاستی