Rate this post

دراین مقاله قصد داریم تا به بررسی چگونگی انجام

جراحی سینه ، مزیت های آن و معرفی بهترین جراح سینه شیراز پرداخته و اطلاعات لازم در این حوزه را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با دید بهتری نسبت به انجام این دسته از جراحی های زیبایی اقدام نموده و از مزیت های آن نهایت لذت را ببرید. درادامه ی این بحث به تشریح ویژگی های این جراحی و روند کار دکتر سینا غیاثی به عنوان بهترین جراح سینه شیراز پرداخته و نکات موردنظر و مهم آن را در اختیارشما قرارخواهیم داد پس با ما همراه باشید.

جراحی سینه توسط جراح سینه چگونه انجام می شود  ؟

ممکن است به عنوان اولین سوال در ذهن خود به دنبال پاسخ به چگونگی جراحی سینه باشید که برای پاسخ به این پرسش باید گفت که این دسته از جراحی ها برای دست یابی به یک سایز مناسب   می باشند. همه ی ما می دانیم که سینه هایی با سایز کوچک و یا خیلی بزرگ خوشایند نمی باشند و تمام تلاش ما برای رسیدن به یک سایز دلخواه و متناسب با بدن می باشد که درصورت تمایل شما می توانید با استفاده از تجارب پزشکان فعال دراین زمینه از جمله دکترسینا غیاثی به این هدف خود دست یابید.

این جراحی را پزشکان متخصص با روش های مختلفی انجام می دهند که از جمله ی آن ها می توان لیپوساکشن اشاره نمود که یکی از بهترین روش های جراحی سینه می باشد و می توانید به واسطه ی آن سایز سینه های خود را کاهش داده و به میزان مناسبی برسانید. افراد به دلایل مختلفی به انجام این عمل های زیبایی روی می آوردند که از مهم ترین آن ها می توان به درد در شانه ها ، کتف ، اختلال در انجام فعالیت های مختلف ورزشی و خجالت برای حضور دراجتماعات اشاره نمود که هر کدام در جایگاه خود ازمهم ترین عوامل دراین زمینه به شمار  می روند.

کوچک نمودن سینه توسط بهترین جراح سینه شیراز به روش هایی صورت می پذیرد؟

در سراسر دنیا پزشکان مختلفی دراین زمینه فعالیت دارند که هر کدام از آن ها بسته به دانش و تجربه خود می توانند دراین زمینه به شما کمک های شایانی نمایند. همان گونه که بیان شد روش های مختلفی برای انجام جراحی سینه و کوچک نمودن سایز آن وجود دارد که لیپوشاکشن  یکی ازاین روش ها به شمار می رود. دکترسینا غیاثی به عنوان بهترین جراح سینه شیرازمی تواند این  جراحی را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام داده و رضایت خاطر را برای شما به ارمغان آورد.

روال کار لیپوساکشن به عنوان یک روش کوچک کننده به این صورت می باشد که پزشک متخصص در ابتدا مقدر معینی از ماده بی حسی را به عضلات سینه ترزیق می نماید تا درحین انجام عمل احساس درد چندانی نداشته باشید. پس از ترزیق ماده بی حسی و یا منقبض کننده سوراخ هایی به اندازه دو الی سه میلی متر در نقاط مشخصی از سینه شما ایجاد می شوند که با استفاده ازاین   سوراخ ها کانولاچربی به داخل سینه ساکشن می شود و همین امرسبب کوچک تر شدن سایز سینه در شما می گردد.

باید بدانید که با استفاده ازاین روش نمی توانید افتادگی های سینه ی خود را برطرف نموده و به سینه ی خود فرم مناسبی بدهید زیرا این روش جراحی تنها برای زنانی مناسب می باشد که به دلایل مختلف از جمله یائسگی با تجمع چربی در سینه خود مواجه می باشند و تنها برای کم کردن این میزان چربی از این روش استفاده می کنند. علاوه بر مواردی که بیان شد شما نمی توانید که با این روش پیش بینی کنید که چه میزان چربی را می توان از حجم سینه های خود کاهش داد زیرا این میزان تنها در حین عمل و براساس سیستم بدنی شما مشخص می گردد.

دومین روشی که شما می توانید به واسطه ی بهترین جراح سینه شیراز انجام داده و ازتجارب دکتر سینا غیاثی بهره مند شوید برداشتن بافت سینه و یا برش سینه می باشد که این متد درمانی نیز      ویژگی های خاص خود را برای شما به همراه دارد که با آگاهی یافتن ازاین ویژگی ها         می توانید عملکرد بهتری دراین باره داشته باشید. این روش جراحی سینه را عمدتا با استفاده از برش های مختلفی در ناحیه ی سینه انجام می دهند که تعداد این برش ها برحسب میزان حجیم بودن سینه تعیین می گردد. به بیان ساده تر می توان هر چقدر سینه بزرگتر باشد برش های وسیع تری بر روی سینه صورت می پذیرد تا به راحتی بتوان این عمل را به انجام رساند.

بهترین جراح سینه

چه انتظاراتی می توان از لیپوساکشن و برش سینه داشت ؟

قاعدتا تمامی ما برای انجام عمل های جراحی زیبایی خود اهداف خاصی داریم و تمام تلاش های ما نیز رسیدن به این اهداف به بهترین شکل ممکن می باشد. تجارب دکترسینا غیاثی که دارنده ی عنوان بهترین جراح سینه شیراز می باشد می تواند برای شما نتایج بسیار سودمندی داشته باشد که با استفاده روش های مختلف جراحی توسط این پزشک متخصص و مجرب می توانید به   سینه هایی کوچک تر و سفت تر دست یافته و به اندام موردنظر خود برسید.

جراح سینه چگونه افتادگی های سینه ی از بین می برند ؟

افتادگی سینه نیز یکی از مواردی می باشد که بیشترخانم ها به عنوان یک معضل که می تواند فرم مناسب بدن را بهم بریزد با آن مواجه می باشند. عوامل مختلفی می توانند خانم ها را با این دسته مشکلات رو به رو نمایند که از جمله ی آن ها می توان به زایمان ، شیردهی و تغییرات وزنی مختلف اشاره نمود که هر کدام از آن ها تاثیرات خاص خود را دارند و نباید نسبت به آن ها غلفت نمود.

پزشکان بر اساس تخصص خود دراین زمینه نیز می توانند به شما کمک های بسیاری نمایند که با استفاده از تجارب آن ها می توانید افتادگی های ناحیه ی سینه ی خود را از بین برده و یک اندام مناسب را برای خود به ارمغان آورید. برای برطرف نمودن این معضل می توانید عمل جراحی اصلاح افتادگی سینه را زیر نظر بهترین جراح سینه شیراز انجام داده و به سینه های خود فرمی مناسب و ایده آل ببخشید. دکترسینا غیاثی با استفاده ماستوپکسی در این زمینه می تواند       کمک های شایانی به شما نماید و بدون تغییر درمیزان حجم سینه شکل افتاده و شل آن ها را اصلاح کند.

چه انتظاراتی می توانید از بهترین جراح سینه شیراز در زمینه ی ماستوپکسی داشته باشید ؟

همانگونه که بیان شد این روش درمانی برای برطرف نمودن میزان افتادگی های مربوط به سینه       می باشد که می توانند فرم اندام شما را تغییر داده و یک حس ناخوشایند را به شما منتقل کنند. انتظاراتی که می توانید از این روش اصلاحی زیر نظر بهترین جراح سینه شیراز داشته باشید عبارت است از دست یابی به سینه هایی سفت تر و بالا و کشیده تر می باشد که در خوش اندام بودن شما تاثیرات زیادی دارند.

پروتز سینه به عنوان یک متد درمانی به چه صورت می باشد ؟

برخی از بانوان با کوچک بودن سینه مواجه می باشند که این مورد را نیز می توان یکی از معضل هایی دانست که تاثیرات بسیار زیادی در کاهش میزان اعتماد به نفس خانم ها دارد. علم پزشکی برای برطرف نمودن این مشکل نیز راهکارهای مختلفی را ارائه نموده است که از جمله ی آن ها    می توان به پروتز سینه اشاره نمود. شما می توانید با انجام پروتز سینه زیر نظر دکترسیناغیاثی به عنوان بهترین جراح سینه شیراز این مشکل اندام خود را برطرف نموده و یک گام موثر در حوزه ی تناسب اندام بردارید.

برای انجام متد درمانی پروتزسینه که به منظور بزرگ نمودن سایز سینه صورت می پذیرد از پروتزهای مصنوعی استفاده می گردد که این پروتزها می توانند به شما در بزرگ نمودن اندازه و بهبود شکل سینه ها کمک های شایان و قابل توجه ای نمایند. این متد درمانی نکات و موارد منع بسیاری دارد که از مهم ترین آن ها می توان به مراجعه به پزشک متخصص اشاره نمود. سعی کنید این دسته از جراحی های زیبایی را زیر نظر متخصصین این عرصه انجام دهید تا از عوارض جانبی مرتبط با آن در امان بمانید.

تزریق چربی به عنوان راهکار بزرگ نمودن سینه توسط جراح سینه چگونه انجام می شود ؟

تزریق چربی را نیز می توان یکی از دیگر از راهکارهای افزایش سایز سینه دانست که می تواند تاثیرات بسیاری دراین زمینه داشته باشد. دراین متد درمانی از چربی هایی استفاده می گردد که از نواحی مختلف گرفته شده اند و پس از پالایش و ترکیب با مواد دیگر به بافت های سینه تزریق شده و عوامل بزرگ شدن سینه را برای شما فراهم می نمایند.

باید بدانید که چربی گرفته شده به طور کامل به بافت سینه جذب نخواهد شد و تنها درصدی از آن را    می توان به عنوان چربی جذب شده در نظر گرفت که دراین صورت برخی از افراد نیاز به تزریق مجدد دارند تا بتوانند به اندازه ی دلخواه خود دست یابند. این دسته از جراحی ها با استفاده از مواد بیهوشی و دراتاق عمل صورت می پذیرند تا فرد تحت درمان درحین انجام متد درمانی ناراحتی چندانی را حس ننماید.

چه افرادی کاندید استفاده از پروتز سینه و تزریق چرب می باشند ؟

تمامی خانم ها درهرسنی می توانند زیر نظر بهترین جراح سینه شیراز یعنی دکتر سینا غیاثی این دسته از عمل های زیبایی را انجام دهند و از مزیت های آن نهایت لذت را ببرند. از جمله افرادی که کاندید این دسته از جراحی ها می باشند می توان به افرادی اشاره نمود که بافت های سینه ی    آن ها رشد کافی نداشته است و دارای سینه هایی کوچک هستند که در این موارد می توانند به راحتی با مراجعه به مراکز درمانی و زیر نظر یک پزشک متخصص دراین امر مشکلات خود را برطرف کنند.

دومین گروهی که می توانند از این عمل سود بسیاری ببرند افرادی می باشند که به علت زایمان کاهش شدید وزن داشته اند و طی این فرایند سینه های آن ها دچار کاهش سایز و افتادگی گریده است. اختلاف سایز و عدم تقارن در سینه ها نیز می تواند سبب شود تا افراد درگیربا این مشکل نیازمند انجام این متدهای زیبایی شوند که می توان تمامی آن ها را زیر نظربهترین جراح سینه شیرازانجام داده و یک اندام مناسب و ایده ال را به خود هدیه داد.

بهترین جراح سینه برای پروتزژنیکوماستی چیست ؟

ژنیکوماستی را می توان یکی از مشکلات در ناحیه ی سینه دانست که درآقایان بروز می یابد. این عارضه در واقع به بزرگی سینه در آقایان اطلاق می گردد که می تواند فرم بدی را به اندام آقایان بدهد. در صورتی که شما از آن دسته افرادی می باشید که با این مشکل مواجه هستند    می توانید با مراجعه بهترین جراح سینه شیراز، دکترسینا غیاثی به راحتی این مشکل خود را برطرف نموده و اندامی مناسب را برای خود به ارمغان آورید. گاها علت اصلی بروز این مشکل در آقایان را استفاده از مواد و داروهای غیر مجازی می دانند که برای ورزش هایی همچون بدنسازی مورد استفاده قرار می گیرند.

بهترین جراح سینه برای اقایان

بعد از انجام جراحی سینه چه مراقبت هایی را باید درنظر گرفت ؟

عمل جراحی سینه نیز همانند سایر جراحی ها نیازمند مجموعه ای از مراقبت های پس از عمل می باشد که باید تمامی آن ها را مورد توجه قرار دهید تا بتوانید بهترین نتیجه را ازاین جراحی ها کسب نمایید. از جمله مراقبت های پس از عمل زیبایی سینه می توان به موارد زیر اشاره نمود.

تا چند هفته پس ازانجام عمل جراحی به پشت بخوابید

به اندازه ی کافی بخوابید و تغذیه سالم و کاملی را در پیش بگیرید

از خم شدن و فشار به بدن خود اجتناب نموده تا دچار عوارض وخیمی نشوید

از قرار دادن سینه های خود را معرض نور مستقیم آفتاب پرهیز کنید

برای جلوگیری از عفونت به طور مرتب سینه های خود را تمیز نمایید

در سراسر کشور پزشکان بسیاری دراین زمینه فعالیت دارند که شما می توانید در صورت تمایل به بهترین جراح سینه شیراز مراجعه نموده و براساس تجارب و دانش این پزشک تمامی مشکلات خود دراین زمینه را برطرف نمایید. در صورت تمایل می توانید با مراجعه به وب سایت شخصی دکترسینا غیاثی که لینک دسترسی به آن دربخش پایین دراختیار شما قرارداده شده است نسبت به تعیین وقت و انجام عمل جراحی سینه اقدام نموده و از نتایج سودمند و مفید آن نهایت لذت و آرامش را به دست آورید.

 com.drsinaghiasi.www