Rate this post

 

قبل از آنکه بگوییم بهترین جراح پلاستیک  شیراز چه کسی است باید شما را با جزئیات جراحی پلاستیک  آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. این عمل نوعی ویژه در میان جراحی هایی است که امروزه انجام می شود،  در واقع جراحی پلاستیک باعث رفع نقص هایی روی صورت یا بدن می شود که در شهر شیراز نیز دکتر سینا غیاثی بهترین جراح پلاستیک شیراز شناخته شده،  لذا توصیه میکنیم اگر قصد انجام عمل زیبایی را دارید حتما به این دکتر مراجعه کنید.

جراحی پلاستیک چیست و جراح پلاستیک چه قسمت هایی را عمل میکند ؟

همانطور که گفتیم یک نوع ویژه از جراحی های حال حاضر در دنیا می باشد.اما جراحی پلاستیک فقط مختص به کسانی نیست که مشکل  نقص قسمتی از بدن داشته باشند، شما می توانید برای زیبا تر کردن بدن خود اقدام به عمل جراحی کنید و رایج ترین  عمل ها شامل بزرگ کردن یا کوچک کردن سینه ها، تغیر شکل گونه ها، تغیر شکل بینی و  برداشتن چربی از نقطه های ویژه بدن است.

بد نیست بدانید که همه ی جراحی های پلاستیک به بریدن و دوختن قسمتی از بدن ختم نمی شود، عمل هایی وجود دارند که با استفاده از لیزر اقدام به از بین بردن مو های اضافی و یا  ترمیم پوست  می کنند که این  موارد هم در دسته جراحی پلاستیک قرار دارند .

جراح پلاستیک در عمل چه نوع مشکلاتی را می توان درمان کرد

موارد زیر نمونه هایی از انواع مشکلاتی است که امروزه مردم به بهترین جراح پلاستیک شیراز یعنی دکتر غیاثی  مراجعه می کنند  و درخواست به جراحی آن ها دارند.

  • پیوند بینی / سپتوپلاسی :

  • یک نوع جراحی است که در آن غزروف و استخوان بینی را بازسازی می کنند تا یک ظاهر و عملکرد خوب برای بینی  شما پدید آورد.
  • جراحی پلک :

  • به منظور زیبا نشان دادن چشم و یا درمان  نقص آن صورت می گیرد.
  • برولیفت :

  • ترمیم چروک ها و پژمردگی های پیشانی و ابرو
  • ریتیدکتومی :

  • نوعی جراحی پوست می باشد که برای کشیدن و پاک کردن چروک های اضافه صورت و گردن  استفاده می شود
  • ایمپلنت های چهره :

  • این جراحی به منظور برجسته کردن نقاطی مانند گونه ها، لب ها، و چانه صورت می گیرد.
  • اتوپلاستی :

  • به منظور تغیر شکل غزروف گوش برای جلوگیری از برآمده شدن آن است.
  • روند های سطح پوست :

  • نوعی ویژه از جراحی پلاستیک است که با استفاده از لیزر اقدام به ترمیم  خوردگی پوست شما  می کند که باعث صاف شدن آن می شود.

 

چگونه یک جراح پلاستیک را پیدا کنید؟

آکادمی هایی در شهر شیراز هستند و می توانند بهترین جراح پلاستیک شیراز که تخصص آن ها در حلق وبینی تایید شده است را به شما معرفی کنند. شما باید بسیارمحتاط باشید تا به وسیله دکتر هایی که فقط تجهیزات مدرن دارند وسوسه نشوید،  ما به شما توصیه می کنیم حداقل یک جلسه به مطب دکتر سینا غیاثی مراجعه کنید تا از مهارت این دکتر مطمن شوید.

مراقبت های توصیه شد توسط جراح  پلاستیک قبل از عمل

در انتخاب جراح خود به این نکات توجه کنید. باید ریسک عمل، روند انجام آن و ریکاوری را با شما در میان بگذراد. قطعا پس از آنکه بدانید که قرار است انتظار چه  چیزی را داشته باشید . شما را در وضعیت بهتری قرار می دهد. اگر می خواهید عمل جراحی انجام دهید گزینه ی عالی برای شما می تواند بهترین جراح پلاستیک شیراز  یعنی دکتر سینا غیاثی  باشد.

فردی که اقدام به جراحی می کند باید از دکتر خود بپرسد که قرار است چند روند را انجام بدهد و چند مرحله عملش طول می کشد، همچنین یک دکتر خوب باید این مسله را برای شما شفاف سازد که قبل از عمل مصرف چه دارو هایی را قطع کنید.

ریکاوری در جراحی پلاستیک

اکثر عمل های جراحی که در دنیا انجام می شوند نیاز به  ماندن طولانی مدت در بیمارستان را ندارند. نسبت به نوع جراحی بعضی از عمل ها ممکن است سرپایی تمام شوند، به این معناست که دیگر نیاز نیست در بیمارستان بمانید اما برخی عمل ها نیاز به اقامت به مدت 2 الی 3 روز  دارند.

توجه داشته باشید که در هر صورت پس از ترخیص شدن از بیمارستان دکتر شما را از هر گونه مراقبت در مدت ریکاوری مطلع خواهد کرد. بهترین جراح پلاستیک شیراز یعنی دکترسینا غیاثی  در طول ریکاوری با شما صحبت خواهد کرد و پس از گذشت یک هفته می توانید بخیه های خود را در مطب باز کنید، و دیگر نیاز دوباره مراجعه  به بیمارستان را ندارید. همچنین دکتر شما دارو هایی را که باید مصرف و یا از آن اجتناب کنید و یا هر گونه توقف در فعالیت های شما را چک و توضیح می دهد.

چرا اکثر نوجوانان به جراح پلاستیک مراجعه می کنند

اکثر نوجوانان علاقه زیادی به جراحی نشان نداده اند  اما نکته جالب توجه که جامعه جراحان در آمریکا آن را گزارش داده اند این است که نوجوانان، از جراحی پلاستیک برای نشان دادن یک چهره متفاوت برای دوستان  خود استفاده می کنند اما از یک سو بزرگسالان استفاده از جراحی پلاستیک را فقط  وسیله ای برای برجسته شدن در جمع می پندارند.

بسیاری از افراد برای اصلاح یک نقص فیزیکی به جراحی پلاستیک روی می آورند تا بتوانند بخشی از بدن خود را تغییر دهند. که ممکن است موجب ناراحتی آن ها شده باشد. به  عنوان مثال پاک کردن خال مادر زادی به وسیله لیزر و یا  پسرانی که  مشکل بافت سینه مازاد را دارند،  به این جراحی روی می آورند بهترین جراح پلاستیک شیراز دکتر سینا غیاثی  می تواند شما را در این راستا کمک کند

بهترین جراح پلاستیک بینی

در حال حاضر جراحی زیبایی بینی  یکی از عمل هایی است که توسط جراح پلاستیک انجام می شود و از پر طرفدار ترین نوع عمل های زیبایی در جهان و ایران در میان خانم ها و آقایان می باشد.همه کسانی که قصد تغیر در بینی خود را دارند به دنبال بهترین دکتر می گردند. در ایران بهترین جراح پلاستیک شیراز دکتر  سینا غیاثی است که می تواند بینی شما را به بهترین شکل در آورد.

بهترین جراح پلاستیک بینیعواقب عدم انتخاب یک جراح پلاستیک بینی خوب

قطعا اگر یک جراح بینی خوب را انتخاب نکنید مشکلات بسیاری در شما به وجود می آید.و ممکن است عوارض ناشی از عمل در شما پدیدار شود این  عوارض شامل  موارد زیر است

  • مشکلات تنفسی

  • کج شدن بینی

  • کم شدن حس بویایی

  • خونریزی

  • عفونت

  • کوچک شدن بیش از اندازه سوراخ های بینی

  • بی حس شدن بینی

 

هزینه جراحی پلاستیک توسط بهترین جراح پلاستیک ایران :

با توجه به  ناحیه ای که می خواهیدعمل کنید نسبت به میزان ایرادی که دارد و همچنین دست  مزد دکتر و کلینیک در افراد مختلف این هزینه متفاوت است.

 

جراح پلاستیک در لیپوماتیک چه کاری انجام می دهد ؟

نوعی جراحی پلاستیک است که در آن چربی های اضافی انباشته شده در ناحیه های خاص بدن را توسط دستگاه هایی مخصوص که  مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها می باشند خارج می کنند. بد نیست بدانید که این  چربی ها  در سایر جراحی ها مانند طزریق چربی به سینه ها قابل استفاده اند.

انواع لیپوماتیک عبارت است از:

  • لیپوماتیک شکم
  • لیپوماتیک بازو
  • لیپوماتیک ران پا
  • لیپوماتیک باسن
  • لیپوماتیک پهلو
  • آبدو مینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی شکم

معمولا این احتمال وجود دارد که بعد از زایمان در خانم ها و یا کاهش وزنی که در مردان یا زنان صورت می گیرد شاهد افتادگی پوست باشیم اما هنگامی که افتادگی پوست شما علتی جز اضافه بودن چربی نداشته باشد  قطعا باید جراحی زیبایی شکم را برای خارج کردن چربی های اضافه خود انجام دهید ما به شما توصیه میکنیم در ایران بهترین جراح پلاستیک شیراز آقای دکتر سینا غیاثی را برای انجام این علم انتخاب کنید.

عمل جراحی زیبایی پلک بالا و پایین

در حوزه پزشکی این عمل جراحی را به نام بلافروپلاستی می شناسند. در این نوع عمل  دکتر متخصص  پوست، چربی و یا عضلات پلک را برش، جابه جا و یا جدا می کند تا لیفت چشم به وجود آید.عمل زیبایی چشم از نظر علم پزشکی برای زیبایی ضروری نیست و غالبا برای  بهبود یافتن ظاهر صورت افراد انجام می شود.

در شهر شیراز  دکتر سینا غیاثی که بهترین جراح پلاستیک شیراز است به شما کمک می کند که با عمل بلفاروپلاستی یا همان پلک چشم یک ظاهر مناسب  در اطراف چشم شما پدید آید

متقاضیان جراحی پلک موارد زیادی را می توانیم با لیفت پلک درمان کنیم از جمله این موارد عبارت اند از :

  • پف کردگی پلک بالا
  • افتاده شدن پوست پلاک بالا
  • پف های به وجود آمده  زیر چشم و چروک پلک پایین
  • افتادگی پلک پایین

بهترین جراح پلاستیک پلک

اقداماتی که جراح پلاستیک پیشنهاد میکند قبل از عمل پلک باید انجام دهید

باید به این نکته توجه داشته باشید که قبل از آنکه عمل جراحی پلک انجام شود بعضی اقدامات  که به سریع شدن  بهبودی شما کمک  می کند را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.  این اقدامات  موجب  راحت سپری شدن دوران درمان شما می شود.

اگر شما یک فرد سیگاری هستید باید یک هفته قبل از شروع عمل  سیگار خود را کنار بگذارید زیرا استعام دخانیات باعث می شود بعد از عمل  روند بهبودی شما کند شود.  همه این نکانی که گفتیم  به شما کمک می کند تا از ریسک پدید آمدن عوارض جانبی نظیر طولانی شدن روند درمان شما جلوگیری کند.

جراحی لیفت پلک در توسط جراح پلاستیک در شهر شیراز

هنگام جراحی پلک چشم،  جراح  برش های لازم را در خطوط طبیعی پوست ایجاد می کند تا از خراب شدن زیبایی ظاهر شما جلو گیری شود. همچنین برای جلو گیری از  به وجود آمدن زخم های نا خوش آیند سعی می کنند برش ها را در ناخیه داخلی پلک انجام دهند سپس  بافت اضافه پوست را اصلاح می کنند. بهترین جراح پلاستیک شیراز دکتر سینا غیاثی  این عمل را به خوبی می تواند انجام دهد.

پلک های بالا

جراح ها پلاستیک یک خط برش را در قسمت چین پلک  ایجاد می کند و از آن طریق  چربی های اضافه را خارج می کند. و برای کم کردن تورم ناشی از عمل جراحی، با استفاده از یک لیز بافت اضافی را برمی دارند

پلک های پایین

چند راه پیشنهادی  جراح پلاستیک برای  عمل جراحی پلک پایین وجود دارد

  • روش اول برش در پایین مژه است  که در آن پوست و چربی اضافه را می برند و یا جابه جا  می کنند که سبب می شود عظله پایین پلک سفت شود.
  • روش دیگر جراحی، برش از داخل پلک می باشد. این روش به  درمان پف زیر چشم کمک می کند. که در آن جراحان یک برش را در داخل پلک ایجاد می کنند و از آن طریق چربی های اضافه را بر می دارند.

 

مراقبت های لازم پس از جراحی پلک

قطعا پزشک  شما پس از عمل  نحوه مراقبت را به شما می گوید. به احتمال زیاد شما باید اقدامات زیر را انجام دهید

  • خیلی آرام پلک خود را تمیز کنید توصیه میکنیم قبل از انجام این کار با پزشک معالج خود تماس داشته باشید.
  • برای کاهش درد و تورم پس از جراحی می توانید یک پارچه نم دارو خنک را بر روی چشمان خود قرار دهید
  • هنگام خروج از خانه به منظور مراقبت چشمان خود و پوست اطراف آن از نور خورشید حتما از عینک آفتابی استفاده کنید

تمامی مواردی که در بالا گفته شد توسط بهترین جراح پلاستیک شیراز دکتر غیاثی به شما گوش زد می شود.

 

زمان لازم برای بهبودی پس از جراحی

افرادی که اقدام به جراحی پلک چشم خود می کنند می توانند  یک هفته الی10 روز بعد از عمل به کار های روزمره خود برگردند اما نباید  فعالیت های پر فشار را انجام دهند. همچنین می توانند پس از گذشت دو الی سه روز خواندن را انجام دهند. اما توجه داشته باشید که همراه با مقداری سوزش چشم می باشد.

هزینه های احتمالی عمل پلک

هزینه این جراحی برای هربیمار بسته به محل زندگی  که در آن قرار دارد و همچنین نوع جراحی که نیاز دارد ( پلک بالا یا پلک پایین و یا هر دو پلک ) متفاوت است.

تا چه مدت پس از جراحی پلک می توانید از لنز ها استفاده کنید؟

معمولا بین یک هفته تا 10 روز بعد از عمل جراحی  پلک بالا اکثر بیماران می توانند از لنز های تماسی خود استفاده کنند اما در عمل های جراحی پلک پایین این زمان بیشتر است و شما پس از دو الی سه هفته می توانید از لنز های خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که همه این نکاتی که گفتیم به میزان سلامتی و بهبود شما پس از عمل جراحی بستگی دارد.

 

امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات کافی از بهترین جراح پلاستیک شیراز و جراحی پلاستیک دریافت کرده باشید.همچنین  شما می توانید برای دریافت وقت و نوبت به سایت www.drsinaghiasi.com مراجعه کنید و سوالات خود را حضوری بپرسید.