Rate this post

 

امروزه اکثر افراد برای وعده های غذایی خود رو به سوی فست فود و غذاهای آماده آورده اند که رایج ترین تاثیر آن ها چاقی مفرط در بدن می باشد. از طرفی در دنیایی زندگی می کنیم که زیبایی و تناسب اندام به یکی از مهم ترین خواسته های بشر تبدیل شده است. شما می توانید با مراجعه به برترین جراحان و بهترین پیکر تراشی شیراز اندامی متناسب و جذاب برای خود رقم بزنید.

افرادی که توانایی رعایت رژیم غذایی را دارند و ورزش کردن را در برنامه روزانه خود قرار داده اند، به میزان قابل توجهی می توانند به این خواسته دست یابند. اما همان طور که می دانید این روش علاوه بر سختی بالا، زمانبر بوده و نیاز به صبر زیادی دارد. به همین دلیل امروزه اکثر افراد رو به سمت جراحی های زیبایی همچون پیکر تراشی آورده تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آرزوهای خود دست یابند.

پیکر تراشی چیست؟

افرادی که قادر به پایین آوردن وزن خود با روش های طبیعی نیستند، ترجیح می دهند، با استفاده از روش های ساده تری همچون جراحی، به تناسب اندام دست یابند. بسیاری از افراد برای این که بتوانند وزن خود را کاهش دهند، حاضر به انجام هر روشی، بدون در نظر گرفتن عوارض آن می شوند. به همین منظور ما پیکر تراشی توسط دکتر سینا غیاثی را به شما پیشنهاد می کنیم، که یکی از بهترین روش ها برای دستیابی به ظاهری جذاب است.

در حالت کلی می توان گفت که پیکر تراشی به شیوه های تهاجمی و غیر تهاجمی اطلاق می شود، که با استفاده از آن می توان بخش های متفاوت بدن را لاغر کرد. در واقع عمل پیکر تراشی به تخلیه چربی های اضافه بدن در زیر پوست گفته می شود که با استفاده از دستگاه هایی به نام اولترازد، لیپوماتیک، بادی جت و لیپوساکشن استفاده خواهد شد.

افرادی که دچار چاقی مفرط هستند و بدنشان دارای توده های چربی برابر 25 تا 30 باشد می توانند از این روش برای تناسب اندام خود استفاده کنند. اشخاصی که در بخش پایین تنه خود دچار چربی های اضافه هستند، می توانند با مراجعه به بهترین پیکر تراشی شیراز، این عمل را با جدیدترین متدهای روز دنیا انجام دهند.

انواع روش های مختلف بهترین پیکرتراشی شیراز:

  • بهترین پیکر تراشی شیراز با استفاده از روش لیپوماتیک:

در صورتی که قصد انجام عمل زیبایی پیکر تراشی را با استفاده از این روش داشته باشید، پزشک متخصص با بهره گیری از دستگاهی به نام لیپوماتیک لرزش های کوچکی در بخش های مختلف بدن ایجاد کرده و چربی های این ناحیه را تجزیه می کند.

توجه داشته باشید که در این روش تنها با استفاده از دستگاه لیپوماتیک نمی توان چربی ها را از بدن خارج کرد. در حقیقت این دستگاه با فشاری که به چربی های اضافه وارد می کند، می تواند آن ها را خرد کند. به همین منظور نتیجه ای که شما پس از انجام عمل با استفاده از این روش دریافت می کنید، به مهارت پزشک انتخابی تان ربط دارد و این دستگاه به تنهایی نمی تواند همه چربی ها را از بین ببرد.

یکی از مزایایی که در این روش وجود دارد و کاربران را برای بهترین پیکر تراشی شیراز زیر نظر برترین جراحان زیبایی راغب تر می کند، امکان تزریق چربی های موجود در بدن که صدمه ای ندیده اند، برای بخش هایی همچون سینه است. این روش به دلیل ضرباتی که به پوست وارد می شود، امکان لیفت پوست را در آینده برای شخص غیر ممکن می کند.

  • بهترین پیکر تراشی شیرازبهترین پیکرتراشی شیراز با استفاده از روش اولترازد:

در این روش از پیکر تراشی، پزشکان با استفاده از دستگاهی به نام اولتراسوند، عملیات تناسب اندام را برای متقاضی انجام می دهند. در این روش با استفاده از ایجاد لرزش در چربی های موضعی، دیواره سلولی آن ها را پاره کرده و آن ها را از یکدیگر جدا می سازد.

این روش تا اندازه ای موثرتر از روش لیپوماتیک عمل می کند و قادر است تا تمامی سلول های چربی اضافه موجود در بخش های متفاوت بدن را به صورت کامل از بین ببرد. با این عمل چربی ها به صورت کامل از بین رفته و در مایع اطراف ناحیه مورد درمان حل می شوند.

سلول های چربی موجود در بدن تا 8 سالگی رشد می کنند، اما پس از آن با افزایش سن و عادات غذایی نامناسب این سلول ها حجیم تر خواهند شد. در صورتی که با استفاده از این روش نسبت به از بین برن چربی ها اقدام نمایید، سلول های چربی قدیمی موجود در بدن از بین رفته و از آن پس میزان چربی های موجود در بدن هیچ افزایشی نخواهد داشت.

در واقع تخصص پزشک مورد نظر نیز در این جراحی اهمیت بسیار بالایی دارد، چون در صورتی که امواج اولترازد به شکل دقیق و متمرکز با فرکانس مناسب در اندام ها استفاده شود، می تواند بهترین حالت را برای لیفت پوست و کشیدن افتادگی ها در این ناحیه را فراهم بیاورد.

  • بهترین پیکرتراشی شیراز با استفاده از روش بادی جت:

بادی جت یکی از روش های موثر از بین بردن چربی های موضعی بدن است که در آن از فشار آب برای معدوم کردن بافت منسجم چربی ها استفاده خواهد شد. در این روش پزشک متخصص با استفاده از میله فلزی، آب را با فشار زیادی به چربی ها وارد می کند و موجب خرد شدن آن ها می شود. پس از آن چربی ها در مایع اطراف بدن شناور شده و می توان آن را از ناحیه مورد نظر خارج کرد.

روش بادی جت شباهت بسیار زیادی با لیپوماتیک دارد، که سلول های چربی از بین نمی روند. اما مهم ترین تفاوت میان آن ها خرد شدن چربی های موضعی ناحیه مورد نظر است. در واقع این روش ضربه شدید تری را به چربی وارد می کند که پس از خرد شدن، دوام پایین تری به نسبت روش لیپوماتیک خواهند داشت و پس از مدتی به شکل کامل از بین خواهند رفت.

چنانچه در بهترین پیکر تراشی شیراز، عمل جراحی بادی جت را انجام دادید، بهتر است پس از اتمام دوره نقاهت، ورزش و رژیم غذایی را در برنامه روزانه خود قرار دهید. چون در این روش سلول های چربی به صورت کامل از بین نمی رود و احتمال برگشت چربی های موضعی در ناحیه تحت درمان پس از گذشت مدتی وجود دارد.

مهم ترین اقدامات قبل از عمل پیکر تراشی:

  • در صورتی که به مواد مخدر اعتیاد دارید، نباید 48 ساعت قبل و بعد از عمل جراحی دخانیات مصرف کنید.
  • بین 10 تا 14 روز قبل از انجام عمل نباید هیچ گونه داروی ضد التهاب، آسپرین و ویتامین E را مصرف نمایید.
  • در صورتی که به بیماری تیروئید مبتلا هستید، حداقل 24 ساعت قبل از عمل این دارو را مصرف نکنید.
  • 48 ساعت قبل از انجام عمل جراحی باید تمامی رژیم های غذایی خود را متوقف کنید.
  • پیش از انجام عمل بهتر است در وعده های خود از غذای سبک استفاده کنید.
  • شب قبل از عمل مواد حاوی کافئین را مصرف نکنید.
  • داروهای تجویزی پزشک را به موقع مصرف کنید.
  • از لباس های تنگ و چسبان و جواهرات در روز انجام عمل جراحی استفاده نکنید.

بهترین پیکر تراشی شیرازمراقبت های بعد از عمل تناسب اندام در بهترین پیکر تراشی شیراز:

یکی از مهم ترین دوره هایی که می تواند تاثیر بسزایی در نتیجه نهایی برای شما به همراه داشته باشد، مراقبت های بعد از عمل پیکر تراشی است. همان گونه که گفته شد بدن انسان تا 8 سالگی تولید چربی می کند و پس از آن تعداد سلول های چربی ثابت می ماند. پس از انجام این عمل در صورتی که وزن شما افزایش داشته باشد، ممکن است سلول های چربی باقی مانده در بدن گسترش پیدا کنند.

بر این اساس در صورتی که پس از عمل تناسب اندام در بهترین پیکر تراشی شیراز، از بدن خود مراقبت نکنید و رژیم غذایی درستی را در برنامه خود قرار ندهید، تمامی نتایجی که با پیکر تراشی به وجود آمده می تواند از بین برود. از جمله این مراقبت ها شامل:

  • استراحت کافی بعد از عمل تناسب اندام در بهترین پیکر تراشی شیراز:

همان گونه که می دانید مراقبت های بعد از عمل برابر با عمل جراحی انجام شده، می تواند بر حذف چربی های اضافه بدن تاثیر گذار باشد. دوره نقاهت و میزان استراحت مورد نیاز را پزشک شما تشخیص می دهد، اما در حالت کلی میزان چربی خارج شده از بدن و اندازه ناحیه تحت درمان، تاثیر مستقیمی با میزان استراحت مورد نیاز دارد.

  • محافظت از زخم بعد از عمل تناسب اندام در بهترین پیکر تراشی شیراز:

در صورتی که عمل جراحی پیکر تراشی را انجام می دهید، باید به مدت 24 تا 48 ساعت پس از آن انتظار خروج خون آبه از ناحیه تحت درمان را داشته باشید. در افرادی نیز ممکن است دفع مایعات تا 5 روز پیاپی ادامه داشته باشد. در صورتی که قبل از خروج مایعات، حفره های به وجود آمده در بدن بسته شوند، مایع خون آبه ها در محل تجمیع می یابند که خود را به شکل کبودی، درد و قرمزی پوست ظاهر خواهند کرد.

به هر میزان که این مایعات از بدن بیمار بیشتر خارج شود، تورم و کبودی کمتری را در پی خواهد داشت. برای این کار می توانید پس از عمل، ناحیه تحت درمان را به سمت پایین ماساژ داده تا عملیات تخلیه مایعات، راحت تر صورت گیرد. برای پانسمان از پد های گرمایی یا آیس بگ استفاده نکنید.

  • پیاده روی بعد از عمل تناسب اندام در بهترین پیکر تراشی شیراز:

پس از گذشت مدت کوتاهی بهتر است از جای خود بلند شده و شروع به قدم زدن کنید. انجام این کار می تواند از لخته شدن خون در بدن جلوگیری کند. در ابندا باید فعالیت های شما آهسته و سبک باشد. اما پس از گذشت یک ماه از عمل جراحی می توانید فعالیت های سنگین خود را از سر بگیرید.

  • کنترل درد و تورم بعد از عمل تناسب اندام در بهترین پیکر تراشی شیراز:

ممکن است پس انجام عمل زیبایی پیکر تراشی تا چند روز احساس درد، بی حسی و تورم در شما به وجود بیاید. این موارد طبیعی است پس جای هیچ نگرانی وجود ندارد. اکثر افرادی که این عمل را انجام می دهند، پس از گذشت 10 تا 15 روز به تدریج بهبود یافته و احساس بهتری خواهند داشت.

  • استفاده از آنتی بیوتیک بعد از عمل تناسب اندام در بهترین پیکر تراشی شیراز:

در صورتی که این عمل را انجام داده اید، توصیه ها و دارو های تجویزی پزشک را جدی بگیرید، که خطر عفونت را در بدن خود تا حد ممکن کاهش دهید. اخیرا پزشکان دریافته اند که این عمل نیاز به داروی خاصی ندارد، اما ممکن است یک عارضه کوچک همچون تبخال موجب ایجاد عفونت در بدن شما شود.

  • استفاده از لباس های فشرده سازی بعد از عمل تناسب اندام در بهترین پیکر تراشی شیراز:

پس از انجام این عمل پزشک متخصص ممکن است علاوه بر باند، به شما استفاده از لباس های فشرده سازی را پیشنهاد دهد. این پوشش می تواند کمک کند تا با حفظ فشار در ناحیه تحت درمان، خونریزی این بخش را متوقف کرده و کانتور های به دست آمده از جراحی را حفظ خواهد کرد.

پوشیدن این لباس می تواند پس از عمل، نواحی تحت درمان را پشتیبانی کرده، تورم، خونریزی، کبودی را کاهش داده و به گردش خون در این ناحیه کمک کند. این پوشش را می توانید تا چند هفته پس از انجام عمل مورد استفاده قرار دهید.

معرفی پزشک متخصص:

امروزه گرایش به زیبایی در تمامی افراد به ویژه بانوان بیش از پیش وجود دارد. همان گونه که می دانید تناسب اندام نیز یکی از عوامل مهم در زیبایی به شمار می رود که با مدرن شدن زندگی های امروزی و وعده های غذایی ناسالم دست یابی به این امر برای افرادی که کمترین تحرک را دارند، تا حدودی مشکل است.

یکی از روش هایی که هم اکنون در تمام دنیا مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته، عمل های جراحی پیکر تراشی است . انجام این عمل می تواند تناسب اندام را به شما باز گردانده و ظاهری جذاب برای تان به وجود بیاورد. به دلیل توجهی که هم اکنون به این روش درمانی صورت گرفته، متخصصان بیش از پیش برای انجام این عمل اقداماتی را در پیش گرفته اند.

یکی از پزشکان متخصصی که در این زمینه فعالیت می کند، دکتر سینا غیاثی است که شما می توانید، در صورت نیاز با مراجعه به سایت، اطلاعات تماس کلینیک وی را به دست آورده و با تعیین وقت قبلی و مراجعه حضوری، پاسخ تمامی سوالات خود را به دست بیاورید.