Rate this post

 

با ظهور فناوری ها و تکنولوژی های مختلف در تمامی عرصه ها، علم پزشکی نیز پیشرفت های قابل توجه ای را تجربه نموده است که جراحی لیپوماتیک یا پیکر تراشی را می توان نمونه ای از این فناوری های پزشکی دانست که باید قبل از انجام این متد نسبت به ویژگی ها و نکاتی که مستلزم رعایت آن ها می باشید آگاهی های لازم را کسب نمایید. دراین مقاله قصد داریم تا به بررسی چگونگی انجام این متد و ویژگی های بارز جراحی لیپوماتیک شیراز بپردازیم تا بتوانید با دید بهتری نسبت به انجام این متد زیبایی در حوزه ی پزشکی اقدام نمایید.

 

جراحی لیپوماتیک را با عنوان پیکرتراشی نیز می شناسند که با استفاده از مزیت های آن می توان اقدام به از بین بردن چربی های اضافی در قسمت های مختلف بدن خود نمود. کلینیک های مختلفی در سراسر کشور در این زمینه فعالیت دارند که هر کدام از آن ها براساس پروتکل های خاص این جراحی می توانند در این زمینه به شما کمک های بسیاری نمایند. با جراحی لیپوماتیک شیراز تحت نظر پزشکان مجرب این عرصه همچون دکتر سینا غیاثی می توانید بهترین های خود را تجربه نموده و به راحتی به اندام دلخواه خود دست یابید.

عمدتا جراحی زیبایی لیپوماتیک را به صورت سرپایی انجام می دهند که فرد بیمار نیازی به بیهوشی و بستری شدن در بیمارستان را ندارد و می تواند درکلینیک های فعال دراین عرصه به پیکر تراشی بافت های چربی خود بپردازد. از نکات مهم جراحی لیپوماتیک شیراز می توان به عدم شل شدن پوست پس از جراحی اشاره نمود که یکی ازمزیت های بارز این متد زیبایی به شمار می رود و می تواند سبب تقویت بافت های بدن شما نیز گردد.

برای بیان چگونگی انجام جراحی لیپوماتیک بدن می توان گفت که دراین متد زیبایی با استفاده از فناوری های مختلف چربی های اضافی و اشباع شده در نقاط مختلف بدن را به صورت فیزیکی از بافت های بدن جدا نموده و به مرور زمان سلول های چربی را نیز به طور کامل از بین می برند.

جراحی پیکرتراشی چه مزیت هایی دارد ؟

جراحی لیپوماتیک شیراز همانند دیگر مراکز زیبایی فعال دراین حوزه مزیت های بسیاری برای شما به همراه دارد. تمامی این مزیت های مختص پیکرتراشی می توانند در کنار یک دیگر اندامی زیبا و مناسب را برای شما به ارمغان آورند. از جمله مزایای پیکرتراشی با متدها و تکنولوژی ها روز دنیا می توان به یکپارچگی چربی های موجود در زیر پوست ، دوره ی بهبود کوتاه و سهولت در دست یابی به اندامی مناسب ، جمع شدن کامل پوست ، استفاده از بی حسی های موضعی برای عدم احساس درد اشاره نمود که تنها تعداد محدودی از مزیت های بارز جراحی لیپوماتیک شیراز محسوب می گردند.

شما با استفاده از این جراحی میزان بسیار پایینی از تورم و ترشحات مربوط به پس از عمل را مشاهده می نمایید که همین امر می تواند به شما در روند بهبود سریع تر کمک های شایانی نماید. میزان امنیت این روش برای حذف چربی های اشباع شده در نقاط مختلف بدن نسبت به سایر روش های موجود بسیار بالاتر بوده و می توانید با اطمینان خاطر نسبت به انجام این متد زیبایی تحت نظر متخصصین این امر اقدام نمایید.

چه نقاطی از بدن را می توان با استفاده از جراحی پیکرتراشی نمود ؟

شما می توانید با مراجعه به مراکزی که دراین زمینه فعالیت دارند به از بین بردن چربی های اضافی بدن خود بپردازید. از جمله نقاطی که می توان از طریق جراحی لیپوماتیک شیراز اقدام به حذف چربی های جمع شده در آن ها نمود می توان به شکم ، کمر ، باسن ، سینه ، زانوهای داخلی ، پهلوها ، بازوها و ران ها اشاره نمود.

چه نقاطی از بدن را می توان با استفاده از جراحی لیپوماتیک نمودروند انجام جراحی پیکر تراشی چگونه می باشد ؟

متخصصین این امر پس ازانجام آزمایشات مختص این متد زیبایی و بررسی نقاط و آناتومی بدن اقدام به ایجاد سوراخ های مختلفی در نقطه ی مورد نظر می نمایند. سوراخ هایی که در سطح پوست بدن شما ایجاد می گردند داری قطری معادل 2 الی 5 میلی متر بوده که از طریق آن ها ابتدا مواد بی حسی به موضع مورد نظر تزریق شده سپس با استفاده ازلوله های باریکی تحت عنوان کانولا اقدام به برداشتن چربی های اضافی و انباشته شده در بدن می نمایند.

پزشک پس از وارد نمودن لوله ی کانولا به حفره های ایجاد شده در سطح بدن آن را در جهت های مختلفی به حرکت در می آورد تا به نقطه ی مورد نظر دسترسی یابد. کانولا با ارسال امواجی با میزان فرکانس زیر 20 هرتز سهولت در پیکرتراشی را برای پزشک فراهم می نماید بدین گونه که میزان چربی های جمع شده را به ذرات چربی کوچک تری تبدیل نموده و از طریق لوله ی کانولا خارج می نماید.

چه انتظاراتی می توان از جراحی لیپوماتیک داشت ؟

همه ی ما پس از انجام این متد زیبایی به دنبال دست یابی به نتایج مناسب و سودمند می باشیم که شما می توانید با انجام جراحی لیپوماتیک شیراز تحت نظر دکتر سینا غیاثی در این زمینه بهترین ها را برای خود فراهم نموده و از نتایج سودمند آن نهایت لذت را ببرید. مدت زمانی که لازم است تا بتوان نتایج این جراحی را مشاهده نمود 3 ماه می باشد که قاعدتا باید تا از بین رفتن کامل ورم ها و کبودی های ایجاد شده در سطح بدن صبر کرد تا بتوان نتایج را به شکل بهتری مشاهده کرد. پس از طی نمودن دوران نقاهت مربوط به این جراحی شما می توانید به اندام دلخواه خود دست یافته و از چربی های جمع شده در نواحی مختلف بدن خود خلاصی یابید.

چه انتظاراتی می توان از جراحی لیپوماتیک داشتجراحی پیکرتراشیجراحی لیپوماتیک نیازمند چه مراقبت های پس از عملی می باشد؟

این دسته از جراحی های زیبایی نیز همانند دیگر عمل های جراحی نیازمند رعایت برخی نکات و مراقبت های پس ازعمل می باشد تا بتوانید به راحتی دوران نقاهت مربوط به آن را پشت سر گذاشته و روند بهبود خود را تسریع بخشید. بهتر است طبق نظر پزشک جراح خود یک رژیم غذایی مناسب را برای خود در نظر بگیرید تا بتوانید بهبود خود را سرعت بخشید. با نوشیدن آب و آبمیوه های مختلف از اتلاف آب بدن و ضعف خود جلوگیری نمایید.

باید تا چند ساعت پس از انجام جراحی لیپوماتیک استراحت مطلق داشته باشید تا حال عمومی شما بهتر گردد. بهتر است تا 18 ساعت پس از جراحی رانندگی نکنید. روز بعد ازانجام این متد زیبایی می توانید فعالیت های روزمره ی خود را آغاز نمایید اما باید از وارد شدن فشار به موضع درمانی خود جلوگیری نموده و مراقبت های لازم دراین زمینه را بهترین شکل به عمل آورید. برای جلوگیری از بروز هرگونه عفونت در محل جراحی خود بهتر است به طورمرتب بریدگی های خود را تمیز نموده و قبل ازماساژ ناحیه ای که تخلیه ی چربی بر روی صورت گرفته است دست های خود را تمیز بشویید.

تمامی آنتی بیوتیک هایی را که پزشک مربوطه برای ترمیم و پوشش باکتری های گرم مثبت و گرم منفی تجویز نموده است به طور مرتب مصرف کرده و در صورتی که هرگونه علائمی همچون عفونت و تب را در بدن خود مشاهده نمودید حتما با پزشک معالج تماس گرفته و تمامی جزئیات امر را در اختیار او قرار دهید.

چه تفاوت هایی میان جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن وجود دارد ؟

تفاوت های بسیاری میان جراحی لیپوماتیک شیراز و لیپوساکشن وجود دارد که این تفاوت ها را می توان در تمام جراحی های صورت گرفته در دیگر مراکز درمانی نیز مشاهده نمود. امروزه لیپوساکشن با استفاده از امواج سونوگرافی محبوبیت بسیار بالایی در میان متخصصین به دست آورده است که فناوری های ظهور یافته درعلم پزشکی نیز بر روی این متد درمانی تاثیرات بسیار بالایی داشته است اما باید بدانید که در طول انجام لیپوساکشن چربی های جمع شده در بدن درد بسیاری را باید تحمل نمایید.

امواجی که برای درهم شکستن این چربی ها مورد استفاده قرار می گیرند بسیار قوی بوده و با سرعت بالایی این میزان چربی ها را به مایع مبدل می نمایند. عمدتا نمی توان با استفاده این متد نتایج رضایت بخش را مشاهده نمود زیرا امواج سریع و قوی مورد استفاده در این روش جراحی می تواند به عصب های بدن و ماهیچه ها آسیب وارد نموده و شما متحمل دردهای بیشتری نماید. در مقابل شما می توانید با استفاده ازجراحی لیپوماتیک شیراز با سرعت ملایم تری به بهبود و حذف چربی های تجمیع یافته در بدن خود بپردازید و ازمزیت های بارز ان نهایت لذت را ببرید.

پزشکان مجرب در مراکز جراحی لیپوماتیک شیراز از جمله دکتر سینا غیاثی با بهره بردن از دستگاه های مخصوص در این امر می توانند به راحتی عمل پیکرتراشی بافت های پر از چربی را برای شما انجام داده و روند بهبود شما را راحت تر نمایند. دستگاه هایی که برای این متد توسط این پزشک در جراحی لیپوماتیک شیراز مورد استفاده قرار می گیرند از ماشین هایی تشکیل شده اند که این ماشین ها ازیک مجموعه کانولای مخصوص همراه با فشار استفاده نموده چربی های اضافی بدن شما را تخلیه و جدا می کنند.

 

عمل جراحی لیپوماتیک سینه در آقایان به چه صورت انجام می پذیرد ؟

برخی از آقایان با مشکل بزرگی سینه های خود مواجه می باشند که عمدتا علت اصلی آن استفاده از داروها و موادی می باشد که برای انجام فعالیت های ورزشی و بدنسازی خود مورد استفاده قرار می دهند. این داروها به مرور زمان از طریق اثرات منفی و مخرب خود می توانند با بافت های این ناحیه آسیب وارد نموده و سبب رشد و بزرگ شدن سینه ی آقایان گردند. در صورتی که شما نیز دردسته ی آقایانی قرار دارید که از این معضل ها رنج می برید می توانید با استفاده از جراحی لیپوماتیک شیراز به درمان خود پرداخته و نسبت به از بین بردن این چربی های اضافی و کوچک نمودن سینه های خود اقدام نمایید. ژنیکوماستی دراین حوزه که نمونه ای از لیپوماتیک سینه می باشد می تواند به آقایان کمک های بسیاری نموده و بافت غده های سینه ی آن ها را ترمیم و اصلاح کند.

جراحی لیپوماتیک سینه اقایان

چه کسانی کاندید استفاده از جراحی لیپوماتیک نمی باشند ؟

در این زمینه باید تنها براساس نظر پزشک اقدامات لازم را به عمل آورد اما به طور کلی می توان گفت که این متد زیبایی برای افرادی که دچار چاقی مفرط می باشند مناسب نبوده و این افراد کاندید استفاده از جراحی لیپوماتیک شیراز نمی باشند. علاوه بر افراد مبتلا به چاقی مفرط بیماران هموفیلی دسته ی دیگری می باشند که این جراحی می تواند برای آن ها پیامدهای ناگواری همچون خونریزی بسیار بالا را به همراه داشته باشد.

آیا می توان با استفاده از جراحی لیپوماتیک اقدام به کوچک نمودن سینه بانوان نمود ؟

خانم هایی که با مشکلاتی از قبیل کوچک بودن سینه های خود مواجه می باشند نمی توانند با استفاده از جراحی لیپوماتیک شیراز تحت نظر دکتر سینا غیاثی به نتایح دلخواه خود دست یابند زیرا این متد زیبایی به عنوان یک روش غیرتهاجمی و محدود تلقی می گردد که کاربرد چندانی نیز در این حوزه برای خانم ها ندارد. خانم هایی که قصد بزرگ نمودن سایز سینه های خود را دارند می توانند با استفاده از متدهای زیبایی دیگری همچون ماموپلاستی و لیفت سینه اقدام به افزایش حجم این ناحیه از بدن خود نمایند.

بهتر است جراحی لیپوماتیک را برای نواحی که وسعت بیشتری دارند انجام دهید زیرا این دسته از پیکرتراشی ها برای این نواحی با سرعت بالاتری صورت گرفته و راحت تر می توانید به نتایج دلخواه خود دست یابید. بهتر است قبل ازانجام عمل پیکرتراشی از مصرف قرص های ضد انعقاد خون که می توانند خونریزی را در شما تشدید نمایند پرهیز نموده و مصرف دخانیات را حذف کنید تا بتوانید بهترین نتایج را از عمل جراحی خود کسب نمایید.

شما می توانید با استفاده از خدماتی که دکتر سینا غیاثی در زمینه ی جراحی لیپوماتیک شیراز در اختیار شما قرار می دهد نهایت راحتی و آسایش را در حین عمل خود کسب نموده و از نتایج سودمند آن نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل به تعیین نوبت و دریافت خدمات مربوط به این حوزه توسط دکتر سینا غیاثی می توانید از طریق وب سایت مربوط به این متخصص اقدام به مراجعه ی حضوری نمایید.