5/5 - (1 امتیاز)

شاید شما هم در ارتباط با جراحی پلاستیک هیچ گونه اطلاعی نداشته باشید و تنها نام این تخصص به گوش شما رسیده باشد. همه ساله افراد زیادی اقدام به انجام دادن جراحی پلاستیک می کنند و نتیجه ی مطلوبی نیز از این عمل می گیرند. یکی از مهم ترین نکته ها در ارتباط با جراحی پلاستیک، اعتماد داشتن فرد متقاضی به مهارت پزشک است و اینکه حتما برای شما سئوال است که بهترین جراح پلاستیک شیراز کیست ؟

ما در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین جراح پلاستیک شیراز آشنا کنیم و در زمینه ی جراحی پلاستیک، انواع آن و … پاسخگوی سوالات شما کابران گرامی باشیم، پس لطفا با ما همراه باشید.

بهترین جراح پلاستیک شیراز کیست و انواع جراحی پلاستیک کدام اند؟

نکته ای که در ارتباط با جراحی پلاستیک و انواع آن وجود دارد و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد این است که فرد با چه انگیزه ای اقدام به انجام دادن عمل جراحی پلاستیک می کند و هدف وی از انجام دادن این عمل چه می باشد؟ بسیاری از افراد با این انگیزه به بهترین جراح پلاستیک شیراز مراجعه می کنند که مسیر زندگی آن ها به طور کلی تغییر کند و قصد خود را موضوع هایی مانند پیدا کردن یک موقعیت کاری بسیار بهتر، تغییر دادن جهت یکنواخت در زندگی خود و حتی به دست آوردن موقعیت های بهتر در زندگی بیان می کنند که در چنین شرایطی بهترین جراح پلاستیک در شیراز به این افراد توصیه می کند قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی و یا جراحی پلاستیک بهتر است انگیزه ی خود را از انجام دادن جراحی پلاستیک تغییر دهند و یا در بعضی از شرایط خاص آن ها را به یک روان شناس معرفی می کند و دیده شده در بعضی از مواقع در انگیزه ی افراد برای انجام دادن عمل جراحی تغییراتی به وجود می آید و حتی امکان دارد فرد از انجام دادن عمل جراحی پلاستیک منصرف شود.

پس با توجه به نکته ای که در ارتباط با هدف از انجام دادن جراحی جراحی پلاستیک گفته شد، باید هدف فرد از انجام دادن این عمل یک هدف برتر و کاملا مشخص باشد تا بهترین جراح پلاستیک شیراز بتواند به راحتی شروع به انجام دادن عمل مورد نظر کند. در چنین شرایطی فرد انتظار تغییرات شگت انگیز را نخواهد داشت.

بهترین جراح پلاستیک شیرازکیست و چه نوع عمل های جراحی برای او قابل انجام است؟ در این قسمت به معرفی انواع آن ها خواهیم پرداخت.

  • جراحی لاله ی گوش ( otoplasty)

  • جراحی زیبایی پلاک های صورت (blepharoplast )

  • لیفتینگ (کشیدن پوست صورت و از بین بردن چین و چروک های پوست)

  • لیفت کردن ابرها و پیشانی

  • عمل جراحی پلاستیک جلو آوردن چانه ( Chin Augmentation )

  • جراحی بینی (رینوپلاستی)

  • تزریق ژل (Gel Injection )

  • تزریق بوتاکس ( Botox Injection)

  • انحراف تیغه ی بینی (Septal Deviation)

 

بهترین جراح پلاستیک شیراز کیست و جراحی زیبایی لاله ی گوش توسط  او چگونه انجام می گیرد و مدت زمان مورد نیاز برای این عمل چه مقدار می باشد؟

به طور معمول و رایج، بیشترین درصد از تعدادعمل های جراحی پلاستیک و زیبایی جهت افزایش میزان اعتماد به نفس هر فردی می باشد، و با توجه به نقش مهم اعتماد به نفس در زندگی هر فرد، با افزایش آن زندگی فرد به شکل بهتری ادامه پیدا خواهد کرد. قبل از انجام دادن هر گونه جراحی پلاستیک فرد باید از ارتباط با نوع جراحی و همچنین میزان اعتبار و تجربه ی پزشک مورد نظر خود، اطمینان حاصل نماید و نتیجه ی این اعتماد می تواند تاثیر بسزایی در زندگی فرد متقاضی (بیمار) داشته باشد.

معمولا عمل جراحی پلاستیک لاله ی گوش توسط بهترین جراح پلاستیک شیراز برای افرادی صورت می گیرد که در لاله ی گوش خود هیچ گونه تقارنی ندارند و به صورت کاملا ضروری به عمل جراحی پلاستیک احتیاج دارند. کوچک بودن لاله ی گوش رایج تر می باشد و این نوع عمل بیشتر در سنین کودکی انجام می شود. بعضی از کودکان به صورت مادرزادی لاله ی گوشی برجسته دارند که امکان دارد هر دو لاله ی گوش این مشکل را داشته باشد و یا در بعضی از آن ها تنها یکی از گوش ها دارای لاله ی برجسته تری می باشد.

وجود این مشکل در بساری از کودکان سبب کاهش میزان اعتماد به نفس و در بعضی مواقع ایجاد افسردگی می شود که در چنین مواقعی بهتراست کودک قبل از رسیدن به سن مناسب جهت ورود به مدرسه، این عمل را توسط بهترین جراح پلاستیک شیراز انجام دهد. تعدادی از افراد بر این باورند که بعد از گذشت مدت زمانی از کودکی فرد عمل جراحی لاله ی گوش مناسب نیست و فرد نمی تواند نتیجه خوبی را از این عمل بگیرد، در حای که در این سن نیز امکان گرفتن نتیجه مطلوب نیز وجود دارد.

نوع بیهوشی مورد نیاز برای انجام دادن عمل جراحی لاله ی گوش برجسته می تواند یکی از سه نوع بیشهوی موضعی، بیهوشی کامل و نمیه بیهوشی باشد.

در پاسخ این سئوال که بهترین جراح پلاستیک شیراز کیست و چه تکنیکی برای عمل جراحی لاله ی گوش مورد استفاده قرار می دهد باید گفت که به این صورت است که محل برش را از پشت گوش آغاز می کند و پس از اتمام کار برای این که گوش به حالت قبلی خود برنگردد اقدام به تراشیدن غضروف گوش می کند و بعد از انجام دادن این مراحل محل برش گوش را بخیه می زند. با استفاده از این روش برش به هیچ عنوان بعد از انجام عمل هیچ گونه آثاری از برش جراحی بر روی سطح پوست دیده نمی شود.

مدت زمان مورد نیاز برای این عمل توسط بهترین جراح پلاستیک شیراز برای هر کدام از گوش ها برابر با یک ساعت می باشد و برای هر دو گوش با هم برابر دو ساعت است.

بعد از انجام دادن عمل به مدت یک هفته باید پانسمان بر روی گوش باقی بماند استفاده از هدبند نیز از مهم ترین نیاز ها در مراقبت بعد از این گونه عمل می باشد.

بهترین جراح پلاستیک شیراز کیست وعمل جراحی زیبایی پلک ها توسط او چگونه انجام می شود و مهم ترین نکات مربوط به این نوع عمل کدام اند؟

یکی از مهم ترین اجزاء صورت چشم ها می باشد که از نظر زیباشناسی نیز جزء اولین شناسه ی زیبایی محسوب می شود. به عمل زیبایی که برای چشم ها صرت می گیرد، در اصطلاح بلفاروپلاستی گفته می شود . از عمل جراحی پلاستیک جهت زیبایی چشم ها برای برداشتن پف های زیاد در زیر چشم و همچنین افتادگی پلک ها استفاده می شود. بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلف و بیماری هایی مانند پر کار بودن تیروئید دچار تورم هایی در قسمت پلک ها می شوند که با مراجعه به بهترین جراح پلاسیک شیراز به راحتی از بین می رود.

نوع بیهوشی مورد استفاده برای این نوع عمل جراحی پلاستیک، بی حسی موضعی، نیمه بیهوشی و همچنین بیهوشی کامل می باشد و پزشک با توجه به موقعیت بیمار یکی از روش های بیهوشی گفته شده را برای انجام دادن عمل انتخاب خواهد کرد، البته نوع بیهوشی نیز باید مورد تایید بیمار نیز باشد.

مدت زمان مورد نیاز برای انجام دادن عمل زیبایی پلک ها برای هر چها پلک برابر با 2 ساعت می باشد.

نکته ای که درارتباط با این نوع عمل حائز اهمیت است که در صورتی که عمل توسط بهترین جراح پلاستیک شیراز صورت بگیرد و پزشک جراح تمامی مهارت های لازم را برای انجام عمل داشته باشد، احتمال ماندن جای برش بر روی پلاک ها بسیار پایین و ناچیز خواهد بود. در پلک های پایین برای عدم نشان دادن جای برش جراحی، برش ها را پس از عمل در زیر مژه ها قرار می دهند.

بهترین جراح پلاستیک شیراز کیست و لیفتیگ صورت توسط او چگونه انجام می شود؟

به طور کلی و به بیان ساده به عمل کشیدن پوست صورت لیفتینگ می گویند و این عمل سبب جوان تر شدن پوست صورت و از بین رفتن تمام چین و چروک های موجود بر روی سطح آن می شود. این عمل برای افرادی گزینه بسیار مناسبی می باشد که دارای ساختار استخوان صورت خوبی باشند. بهترین سن برای انجام دادن این نوع عمل جراحی زیبایی بین 40 تا 65 سال می باشد، البته این عمل در افراد با سن های بالاتر نیز نتیجه مطلوبی نیز دارد که در این موارد به نوع استخوان فرد بستگی دارد.

در این عمل فاشیاری صورت کشیده می شوند و به طور معمول با تعدادی از عمل های زیبایی مانند لیفتینگ ابرو و … به صورت همزمان و توسط یک بزشک با تجربه انجام می شود.

سوالی که در ارتباط با این نوع عمل ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است این است که نتیجه ی عمل به چه مدت زمانی ماندگار خواهد بود؟ جواب این سوال کاملا روشن است که شما به نسبت افراد هم سن خود بسیار جوان تر خواهید شد اما با توجه به این که باز هم زمان در حال گذر است شما دچار تغییراتی می شود که نتیجه ی آن تغییرات نیز این است که شما باز هم جوان تر از سایر افراد همسن خود هستید.

از مهم ترین نکاتی که سبب تغییر نتیجه و کیفیت آن در این نوع عمل می شود، سن فرد متقاضی، نوع پوست فرد، میزان کشیده شدن فاشیا، عضلات زیر پوستی و … می باشد.

نوع بیهوشی عمل لیفتینگ صورت نیز بیهوشی عمومی و نیمه بیهوش است که باید توسط جراح و تایید فرد متقاضی انتخاب شود.

مدت زمانی که برای انجام دادن این نوع عمل مورد نیاز است، 3 ساعت می باشد.

بهترین جراح پلاستیک شیراز کیست و لیفتیگ ابرو و پیشانی توسط او چگونه انجام می شود؟

هر فردی که که سن او افزایش پیدا می کند به مرور علائم و نشانه های پیری در صورت وی به خصوص در پیشانی و … نمایان می شود که بیشترین میزان علائم و نشانه های پیری در یک سوم بالایی هر صورتی بیشتر به چشم می آید، علائمی مانند افتادگی پلک ها و چین و چروکی که در قسمت پیشانی و … قرار می گیرد از جمله مهم ترین این موارد می باشد.

برای بالا بردن ابرو و پیشانی راهکار ها و عمل های متفاوتی وجود دارد که با توجه به موراد زیر یکی از عمل ها انتخاب خواهد شد.

  • سن فرد متقاضی و جنسیت وی
  • وضعیت ابرو و شکل آن
  • مقدار افتادگی پلک های بیمار
  •  میزان چین و چروک های موجود بر پیشانی بیمار
  •  میزان موهای موجود بر سر فرد و در صورت طاس بودن سر وضعیت آن
  •  میزان انتظاری که بیمار از عمل جراحی زیبایی دارد.

بهترین جراح پلاستیک شیراز کیست و عمل جراحی جلو آوردن چانه توسط او چگونه انجام می شود و مهم ترین نکات مربوط به این نوع عمل کدام اند؟

در یک صورت نرمال به مقدار بسیار کمی چانه عقب تر از قسمت قدامی لب تحتانی قرار گرفته می شود، اما افرادی که دچار مشکل هستند این میزان بسیار بیشتر از حد معمول و نرمال خود است، مشکلی که برای این افراد به وجود می آید با نام ( bird face ) به معنای چهره ای شبیه به چهره ی پرنده خوانده می شوند. با توجه به ویزگی هایی که از این صورت گفته شد، دماغ نیز نسبت به سایز صورت بزرگ تر به نظر می آید و تمامی تناسب ها در صورت به نحوی به هم می ریزند.

در بعضی از بیماران مبتلا به این نوع بیماری دیده می شود که دندان ها به صورت روی هم قرار گرفته اند و به همین دلیل در چنین مواردی بهتر است جراحی توسط یکی از پزشکان مجرب جراح فک و صورت انجام شود.

در بعضی از مواقع که دندان ها روی م قرارگفته نشده اند و میزان عقب ماندن چانه نسبت به صورت زیاد نیست، می توان با استفاده از روش هایی مانند پروتز چانه، بریدن استخوان چانه و جلو آوردن آن و … مشکل را برطرف نمود.

عمل های جراحی بینی و بسیاری از انواع عمل های دیگر توسط بسیاری از جراحان پلاستیک با تجربه و مهارت انجام می شود که نتیجه های بسیار خوبی نیز دارند. نکته ای که در این ارتباط حائز اهمیت می باشد این است که قبل از مراجعه به پزشک جراح پلاستیک در درارتباط با مهارت و مجرب بودن وی تحقیقات لازم را انجام دهید.

تعداد زیادی از پزشکان جراح این عمل زیبایی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند و بهترین نتیجه را برای فرد بیمار به وجود می آورند. یکی از بهترین پزشکان جراح پلاستیک با سابقه و تجربه ی کافی دکتر سینا غیاثی می باشند که برای به دست آوردن بهترین نتیجه از عمل جراحی پلاستیک می توانید به ایشان مراجعه نمایید.

چنان چه در ارتباط با عمل های جراحی پلاستیک سوالات خاص و بسیار ویژه ای دارید، می توانید به وبسایت جناب دکتر غیاثی با آدرس سایت dr-ghiasi.com  مراجعه نمایید.

از همراهی شما کاربر گرامی کمال تشکر را داریم.

مقاله پروتز سینه را در اینجا بخوانید