Rate this post

عمل جراحی قوز بینی

  •  عمل جراحی قوز بینی که در میان ایرانیان بسیار پرطرفدار می باشد، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی می باشد، که در بسیاری از موارد قوز بینی علتی می باشد که افراد خواستار انجام این جراحی می شوند و می خواهند با انجام این جراحی قوز روی بینی خود را برطرف کنند، روزانه افراد بسیاری تحت انجام این جراحی قرار می گیرند.
  • اکثر این افراد قبل از انجام این جراحی در انتخاب جراح بینی خود بسیار دقت می کنند و جراحی را انتخاب می کنند که بهترین نتایج را از جراحی زیبایی بینی خود دریافت می کنند. می‌توان با داشتن پزشکی مجرب در این زمینه، از ریسک عمل جراحی بینی کاست. این موضوع برای انواع روش‌های جراحی بینی صدق می‌کند. دکتر سینا غیاثی حافظی یکی از ماهرترین پزشکان زیبایی برای انجام عمل رینوپلاستی یا همان عمل زیبایی بینی می باشند.

جراحی قوز بینی در شیراز

نمونه کارهای جراحی زیبایی بینی در گالری کلینیک دکترغیاثی

 

جراحی قوز بینی به چه روشی انجام می شود؟

قوز بینی در اثر رشد بیش از حد استخوان یا غضروف پشت بینی ایجاد می شود، برای اصلاح قوز بینی، غضروف و استخوان پل بینی با دقت و ظرافت تراشیده می شود تا به قوس دلخواه برسد. به این ترتیب قوز بینی برداشته شده و زاویه بین لب و بینی اصلاح می شود. این تصور غلطی است که بعضی از افراد فکر می کنند بعد از تراشیدن قوز بینی  پوست اضافی نیز باید برداشته شود، در حالیکه پس از برداشتن قوز بینی، پوست پوشاننده پل بینی جمع می شود و با چارچوب جدید بینی انطباق پیدا می کند.

دلایل ایجاد قوز بینی

بعضی مواقع استخوان و قوز بینی بسیار بزرگ‌تر از چیزی است که دیده می‌شود، زیرا برآمدگی صورت در قسمت زیر چشم بسیار کم است. برای حل مشکل از گرافت غضروفی کوچکی برای بالا بردن این قسمت استفاده می‌شود. این امکان وجود دارد که استخوان یا غضروف بینی در سنین کودکی در اثر ضربه به یک سوم پایینی بینی به وجود آمده و موجب کاهش ارتفاع بینی شده باشد که برای درمان از افزودن گرافت به قسمت پایینی بینی استفاده می‌شود.

دلایل به وجود آمدن این بیماری ارثی نیز می‌تواند باشد. جالب است بدانید که همیشه قوزدار شدن بینی به دلیل وجود بافت‌های اضافی بروی بینی نیست بلکه در بسیاری از موارد فرورفتگی پیشانی و بینی دلیلی شده تا ظاهر بینی به خوبی دیده نشود، مهم‌ترین نکته در درمان فرورفتگی بینی و پیشانی این است که ساختار ایجاد شده ظاهر فرد را در همه‌ی زوایا به خوبی نشان دهد. در صورتی که جراح از پس این عمل مشکل برآید قطعاً می‌تواند نظر فرد بیمار جلب کند و باعث زیبایی بیشتر چهره او شود.

عمل برداشتن قوز بینی – مطب دکتر سینا غیاثی حافظی شیراز

 

زیبایی باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می‌شود و حس خوبی را در آن‌ها نسبت به خود به وجود می‌آورد. از این رو، روند عمل‌های جراحی زیبایی و خصوصا جراحی بینی بسیار افزایش یافته است و پزشکان زیادی در سراسر دنیا این عمل را انجام می‌دهند. از آن‌جا که عمل جراحی بینی یک عمل مهم و حساس است، در صورتی که نتیجه کار به دلخواه شما نباشد، نه تنها شما را به هدف زیبایی خود نمی‌رساند، بلکه ممکن است از قبل نیز ناراضی‌تر شوید. باید برای انجام این عمل جراحی به پزشکی ماهر با سابقه کاری عالی مراجعه کنید.

پیشنهاد ما به شما در این زمینه مراجعه به دکتر غیاثی است. دکتر غیاثی یکی از پزشکان با مهارت و با تجربه است که شما می‌توانید سوابق کاری وی را مشاهده کرده و با خیال راحت عمل جراحی بینی خود را به دستان توانای دکتر غیاثی بسپارید. همچنین در مورد مسائل قبل از جراحی بینی، دکتر غیاثی به شما مشاوره‌ای کامل خواهد داد و تمام شک‌های شما را برطرف خواهد کرد.