2.9/5 - (18 امتیاز)

هزینه جراحی بینی در شیراز چقدر تمام می شود؟

 

عمل جراحی بینی امروزه یکی از عمل های زیبایی است که در بین تمام مردم طرفداران زیادی دارد و بسیاری از مردم این نوع عمل را انجام داده اند در این مقاله به شما تمام نکات مهم راجب عمل جراحی بینی و هزینه جراحی بینی در شیراز را گفته ایم برای مطالعه این مطالب روی همین صفحه کلیک کنید.

 

عمل جراحی بینی در شیراز چگونه است و چه کاری انجام می دهد ؟

در عمل جراحی بینی دکتر از طریق تغییراتی که در استخوان و غضروف بینی ایجاد می کند می تواند بینی را به هر فرمی که بخواهید در بیاورد. شما می توانید از این عمل برای کوچک کردن بینی و برای رفع مشکلات بینی استفاده کنید.

بهترین دکتر عمل جراحی بینی در شیراز کیست ؟

اول از هر چیزی باید ببینیم معیار شما برای انتخاب یک دکتر مناسب چیست. یک پزشک خوب باید دانش کافی و تجربه کافی در مورد عمل جراحی بینی را داشته باشد ، علم زیبایی شناسی را برای هر فردی داشته باشد تا بتواند بیمار را بعد از انجام عمل تجسم کند و سلامتی بیمار برایش یکی از اولویت های مهم در کارش باشد اما خوشبختانه در شیراز پزشکانی که دارای این شرایط هستند کم نیستند مثلا دکتر سینا غیاثی حافظی یکی از بهترین و با تجربه ترین پزشکانی است که می تواند عمل زیبایی را به خوبی و بدون مشکل انجام دهد.

 

هزینه عمل جراحی بینی در شیراز چقدر است ؟ 

قیمت این نوع جراحی برای هر کسی متفاوت است و قیمت جراحی بینی بسستگی به نوع بینی دارد بینی گوشی هزینه بیشتری دارد اما بینی استخوانی هزینه آن کمتر است.

هزینه عمل جراحی بینی برای هر فردی متفاوت است و بستگی به عوامل مختلفی دارد مثل درجه و سابقه پزشک جراح ، نوع بینی گوشتی باشد یا استخوانی ، مشکلاتی مثل انحراف بینی و در آخر سطح بیمارستان و کلینیکی که در آن جراحی بینی انجام می شود.

در سال 1399 کم ترین هزینه ای که بابت جراحی بینی در شیراز دریافت شد 4 میلیون تومان و بیشترین هزینه ای که بابت این عمل دریافت شد حدودا 18 میلیون تومان است. اما هزینه 4 میلیون تومانی که دریافت شد در بیمارستان های دولتی بود که عمل جراحی بینی توسط دستیاران تخصصی پزشک انجام می شود.

تجربه جراح : 

هزینه جراحی بینی در شیراز با توجه به سابقه و تجربه و مهارت دکتر جراح متفاوت است چون کسی که چندین سال است که این جراحی را انجام می دهد با تمام چالش ها و نکاتی که باید هنگام جراحی رعایت شود آشنایی دارد و مطمئنن دچار هیچ مشکلی نمی شود به همین دلیل هزینه بیشتری دریافت می کند.

نوع بینی :

بینی افراد در تعیین قیمت نقش بسیار مهمی دارد اگر فردی بینی گوشتی و یا غضروفی داشته باشد هزینه بیشتری باید بابت عمل جراحی بینی پرداخت کند اما اگر فرد بینی استخوانی داشته باشد هزینه عمل آن کمی کم تر است. عمل ترمیم بینی اگه توسط پزشکی که اول عمل را انجام داده انجام نشود هزینه بیشتری نسبت به عمل جراحی اول دارد.

منطقه جغرافیایی :

هزینه جراحی بینی درشیراز نیز مانند بسیاری از چیز های دیگر به منطقه جغرافیایی بستگی دارد مثلا هزینه عمل بینی در تهران با شهرستانهای کوچک فرق می کند اما بخاطر امکاناتی که در شهر های بزرگ وجود دارد جراحان بینی در شهرهای بزرگ سکونت دارند.

چه قدر هزینه جراحی بینی در شیراز معقول است ؟

برای جراحی بینی اولین چیزی که به ذهن میرسد هزینه عمل است. هزینه ای که برای جراحی بینی در شیراز درنظر گرفته می شود باید حدودا 7 میلیون تومان باشد چون معقول ترین هزینه ای که می توانید برای جراحی بینی امروزه در نظر بگیرید همین مقدار است باید به پزشک با تجربه و تخصص کافی را انتخاب کنید که دکتر سینا غیاثی حافظی یکی از همین عزایزان است که با تجربه کافی در اختار مردم قرار دارد.

 

ترمیم بینی بدون جراحی در شیراز انجام می شود ؟  

روش های دیگری از عمل زیبایی بینی انجام می شود که به جراحی احتیاجی ندارند این روش ها شامل تزریق ژل ، لیفت بینی و … هستند اما ما به شما هیچکدام از این موارد را توصیه نمی کنیم چون قوی نیستند و ممکن برای شما عوارض جدی در پیش داشته باشند این نوع عمل ها دائمی نیستند و بعد از مدتی که بگذرد بینی شما به شکل اول خود باز می گردد و هزینه ای که برای آن داده اید به هدر می رود.

یکی دیگر از عمل هایی که جدیدا در فضای مجازی از آن اسم می برند ترمیم بینی با لیزر است اما باید به شما بگوییم که این روش اصل وجود ندارد و برای جذب مشتری و تبلیغات از آن استفاده می کنند. امروزه تنها روشی که به شما توصیه می کنیم عمل جراحی بینی توسط دکتر متخصص و با تجربه است.

عمل جراحی بینی در شیراز توسط چه افرادی بصورت ارزان انجام می شود ؟

جراحی بینی با هزینه 3 میلیون تومان هم انجام می شود اما این عمل توسط رزیدنت هایی که تازه شروع به جراحی کرده اند انجام می شود چون قصد آن ها کسب تجربه است این نوع عمل در بسیری از بیمارستان ها انجام می شود اما نکته بسیار مهم برای این موضوع این است که قطعا این افراد تجربه کافی برای مقابله با چالش های حین عمل جراحی بینی را ندارند و بینی های زیادی را جراحی نکرده اند به همین دلیل ریسک انجام اینکار توسط آن ها بالاست.

یکی دیگر از علت هایی که عمل بینی را با قیت کم تری انجام می دهند این است که پزشک جراح زیبایی ممکن است در روز چندین عمل را پشت سر هم در یک روز انجام دهد و این دلیل باعث می شود با قیمت کمتری بینی شما را جراحی کند چون دقت و تمرکز آن کم تر می شود.

 

هزینه جراحی بینی در شیراز برای بینی های استخوانی چقدر است ؟

با توجه به مواردی مثل پوست بینی ، نوع بینی ، پولیپ بینی ، مشکلات تنفسی هزینه دقیق جراحی بینی را نمی توانیم بیان کنیم. اگر بینی فقد یک غوز و بر آمدگی کوچک دارد نسبت به بینی هایی که استخوانی هستند و غضروف های محکم و نوک گوشتی دارند هزینه کم تری دارند.

 

هزینه جراحی زیبایی برای بینی گوشتی در شیراز :

برای بینی های گوشتی با پوست ضخیم جراحی حساس تر و پیچیده تر است. مشخص شدن تغیرات در بینی های گوشتی خیلی مشکل است چون خطوط تیز و زاویه ها در زیر یک پوشش ضخیم پنهان شده اند به همین دلیل هزینه جراحی این نوع بینی بیشتر از بینی های استخوانی است. بینی های گوشتی بعد از جراح امکان برگشتن دوباره را دارند بنابراین جراحی بینی گوشتی پر ریسک است پس باید دکتری را انتخاب کنید که تجربه آن زیاد است ما به شما دکتر سینا غیاثی حافظی را معرفی می کنیم جراحی بینی در شیراز انجام می دهد.

 

هزینه جراحی برای بینی در شیراز که عملی ترمیمی است چقدر است ؟

بسیاری از افراد بعد از عمل اولشان از شکل ظاهری بینی خود راضی نیستند یا دچار مشکلات تنفسی ، خونریزی ، تنگی نفس و … می شوند و تصمیم می گیرند دوباره بینی شان را جراحی کنند اما باید فرد در سلامت کامل روانی باشد چون بسیاری از افراد به دلیل وسواس فکری تصمیم به جراحی ترمیمی و مجدد می گیرند. این جراحی از جراحی اولی که انجام داده اید سخت تر است و هزینه بیشتری دارد.

عمل های ترمیمی بینی انواع مختلفی دارند که می تواند جراحی ساده برای حذف یک استخوان اضافه تا تغییرات بزرگی که در ظاهر بینی فرد نمایان است باشد بینی هایی که خیلی کوچک شده اند و نیاز به پیوند غضروف گوش یا دنده دارند هزینه بیشتری نسبت به جراحی دیگر دارند.

 

هزینه های قبل و بعد از جراحی بینی در شیراز :

قبل وبعد از جراحی بینی شما باید برای موارد زیر نیز هزینه هایی را در نظر بگیرید :

هزینه مشاوره برای عمل بینی ( قبل از عمل )

هزینه آزمایش خون ( قبل از عمل )

سی تی اسکن برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند مثل انحراف بینی و… ( قبل از عمل )

عکس آتلیه ( بسیاری از پزشکان در مطب خود این کار را انجام می دهند. )

هزینه ای که برای عوض کردن چسب بینی و ویزیت دریافت می کنند ( بعد از عمل )

 

آیا هزینه عمل جراحی بینی را بیمه پرداخت می کند ؟

شرکت های بیمه خیلی به ندرت پیش می آید که هزینه جراحی بینی را پرداخت کنند چون جراحی بینی صرفا برای زیبایی انجام می شود و به هیچ وجه تحت پوشش بیمه های طرف قرار داد نیست. به همین دلیل اگر قصد جراحی بینی برای زیبا تر شدن را دارید باید تمامی هزینه های جراحی را خودتان پرداخت کنید. بعضی از شرکت های بیمه بخشی از هزینه راحی بینی را پرداخت می کنند البته در صورتی که بیماری تفسی ، انحرافات بینی ، شکستگی را پرداخت می کنند اما ثابت کردن این بیماری ها به شرکت های بیمه خیلی دشوار است و گاهی نیز ثابت کردن آن غیر ممکن است.

عمل جراحی بینی در شیراز

شرکت بیمه کدام جراحی بینی را تحت پوشش خود قرار داده است ؟

جراحی های دهلیز بینی

جراحی مخروط بینی

شکستگی بینی

 

دکتر سینا غیاثی حافظی متخصص جراحی پلاستیک سال 2008 موفق به دریافت گواهی فوق تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه ایران شد . در سال 2004 رتبه سوم بورد تخصصی خود را دریافت نمود و همچنین ایشان به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به آموزش دستیاران فوق  تخصص جراحی پلاستیک فعالیت نمود. دکتر سینا غیاثی حافظی عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و انجمن بین المللی جراحان پلاستیک می باشد که به مدت 13 سال است در حال فعالیت در حوزه جراحی پلاستیک هستند. 

 

خدمات مطب دکتر سینا غیاثی حافظی :

جراحی بینی

جراحی ترمیم بینی

لیپوساکشن

پروتز سینه

جراحی های ترمیمی

 

شما می توانید از طریق سایت زیر از دکتر سینا غیاثی وقت قبلی بگیرید و حضوری مراجعه کنید راجب هزینه جراحی بینی در شیراز مطلع شوید و سوال هایی را که می خواهید بپرسید.

 

www.dr-ghiasi.com