Rate this post

در حال حاضر جراحی بینی به عنوان شایع‌ترین جراحی زیبایی حال حاضر در کشورمان شناخته می‌شود. تعداد افرادی که به انجام این جراحی علاقه‌مندند، روز به روز در حال گسترش است. عموماً تمامی این افراد با تصور زیباتر شدن و تغییر در چهره‌هایشان، تن به این عمل داده و ریسک بیهوشی، زیر تیغ رفتن و همچنین تبعات بعدی آن را به جان می‌خرند. اما می‌توان با داشتن پزشکی مجرب در این زمینه، از ریسک عمل جراحی بینی کاست.این موضوع برای انواع روش‌های جراحی بینی صدق می‌کند. دکتر غیاثی یکی از ماهرترین پزشکان برای انجام عمل جراحی بینی گوشتی و بینی می‌باشند.

بینی یکی از مهم‌ترین اعضای بدن بوده که نحوه عملکرد آن در حیات و همچنین زیبایی افراد تأثیر بسزایی دارد. کوچک‌ترین ناهنجاری موجود در بینی می‌تواند در تنفس اخلال به وجود آورده و همچنین نقص در ظاهر آن، جلوه زیادی در صورت شما خواهد داشت. در نتیجه باید علاوه بر توجه به زیبایی و رفع نقایص ظاهری، به سلامت جسم و همچنین عملکرد صحیح دستگاه تنفسی نیز دقت لازم را داشت.

کمک خواستن از پزشک متخصص در این زمینه می‌تواند تا حد زیادی خیال شما را در این موضوع آسوده نماید. دکتر غیاثی با دارا بودن سال‌ها تجربه در این زمینه، گزینه مناسبی برای حفظ سلامت و همچنین افزایش زیبایی صورت شما خواهد بود. 

یکی از جراحی‌های پلاستیک حساس، عمل لیفتینگ بازو می‌باشد که برای دانستن مطالب بیشتر در مورد آن می‌توانید به لینک جراحی لیفتینگ بازو مراجعه نمایید.

انواع اختلالات در بینی

یکی از انواع جراحی بینی، جراحی بینی زیبایی است.

همان‌طور که میدانیم، بسیاری از افراد دارای بیماری و اختلال در تنفس و عملکرد بینی خود هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به پولیپ، انحراف تیغه بینی و بزرگ بودن شاخک بینی اشاره کرد. افراد می‌توانند ضمن رفع این اختلالات، از پزشک معالج خود، درخواست عمل جراحی بینی زیبایی نیز داشته باشند. اما بهتر است برای اخذ نتیجه بهتر، از جراح پلاستیک برای رفع نقایص ظاهری بینی خود استفاده کنید. دکتر شیرزادگان، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، می‌تواند گزینه مناسبی برای عمل جراحی شما عزیزان باشد.

انواع روش‌های جراحی بینی

عمل جراحی بینی به دو صورت باز و بسته انجام می‌شود. در روش جراحی بینی باز، بین سوراخ‌های بینی، برش ظریفی زده می‌شود و پوست روی بینی، به‌راحتی بلند شده و عمل جراحی زیبایی صورت می‌گیرد اما در روش بسته، برش‌هایی به صورت نامعلوم و از داخل بینی زده می‌شود. با این حال در هر دو روش فوق، پوست از اسکلت بینی جدا خواهد شد.