Rate this post

لیفتینگ بازو یا براکیوپلاستی، یک عمل جراحی است

که قسمت تحتانی بازو از ناحیه زیربغل تا آرنج را به صورت مجدد شکل می‌دهد. در این مقاله با عوامل مهم و تاثیرگذار در جراحی لیفتینگ بازو و انتخاب یک پزشک حاذق آشنا می‌شویم.

یکی از تخصص‌های دکتر غیاثی، جراحی بینی بدون بیهوشی است. در صورت تمایل می‌توانید به لینک عمل جراحی بینی بدون بیهوشی  مراجعه نمایید و با این تخصص دکتر غیاثی آشنا شوید.

بهبود ظاهر با عمل لیفتینگ بازو (کشیدن پوست بازو)

نوسان وزن، بالا رفتن سن و یا حتی عوامل ارثی می‌تواند باعث افتادگی و ظاهر چین خورده پوست بازو گردد. ورزش می‌تواند باعث افزایش قدرت و بهتر شدن توان پایه عضلات بازو شود اما نمی‌تواند پوست اضافه را که قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده جمع کند یا بافت زمینه ضعیف و تجمع موضعی چربی را برطرف نماید.

حال اگر قسمت پائینی بازوی شما به دلیل پوست اضافی یا چربی افتادگی دارد و شل و چروکیده به نظر می‌رسد، لیفتینگ بازو به وسیله دکتر غیاثی می‌تواند برای شما مناسب باشد که در داشتن بدنی زیبا و خوش فرم تاثیرگذار است.

عمل لیفتینگ بازوی دکتر غیاثی پوست اضافی و چربی‌های بین زیربغل تا آرنج را کاهش داده، شکل بازو را به خاطر صاف شدن پوست و چروک‌ها تغییر داده و منجر به ظاهری پرتوان و مناسب خواهد شد.

عمل لیفتینگ بازو در موارد زیر انجام می‌شود:

  • کاهش چروک خوردگی پوست اضافی که افتادگی دارد
  • کشیدن و صاف کردن بافت‌های نگهدارنده زمینه که شکل بازو را ایجاد می‌کنند
  • کاهش چربی‌های موضعی که به طور توده در بازو تجمع کرده اند.

این عمل برای چه کسانی مناسب است؟

انتخاب برترین جراح لیفتینگ بازو در تهران | دکتر سینا غیاثی | جراح بینی تهران

به طور کلی این عمل برای بزرگسالان با شل شدگی قابل توجه پوست بازو، بزرگسالان در هر سنی که وزن نسبتا ثابتی دارند و کسانی‌که اضافه وزن قابل توجهی ندارند، افراد سالمی‌ که مشکلات پزشکی ندارند تا موجب اختلال در ترمیم زخم یا افزایش خطر جراحی گردد، افراد غیرسیگاری و افراد با نگرش مثبت و انتظارات منطقی مناسب است.

انتخاب جراح قابل اعتماد

جراحی پلاستیک با هدف زیبایی یا به دلیل بازسازی نیازمند انتخاب‌های بسیاری است. اولین و مهمترین آن‌ها، انتخاب یک جراح قابل اعتماد است. یکی از بهترین شاخص‌های آموزش یک پزشک، داشتن دانشنامه بورد است. از جراح خود درباره دارا بودن دانشنامه بورد جراحی پلاستیک سوال کنید، زیرا این دانشنامه تنها مدرکی است که نشانگر صلاحیت فرد برای انجام جراحی پلاستیک صورت و تمام نواحی دیگر بدنی است.

یک پزشک برای گرفتن دانشنامه بورد، باید استانداردهای گفته شده را داشته باشد:

  1. فارغ التحصیل یک دانشکده پزشکی مورد تایید باشد.
  2. بعد از اتمام دانشکده پزشکی، باید حداقل چهار سال آموزش جراحی عمومی ‌را گذرانده و پس از آن سه سال دوره ی دستیاری فوق تخصصی جراحی پلاستیک را گذرانده باشد.
  3. در همه ی آزمون‌های کتبی و شفاهی مربوطه موفق بوده باشد.

دکتر سینا غیاثی در تهران پزشک حاذقی است که تمامی ‌موارد بالا را دارا می‌باشند.

افراد عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران باید:

  1. دارای دانشنامه بورد جراحی پلاستیک باشند.
  2. هر سال دوره‌های بازآموزی جراحی پلاستیک را بگذرانند.
  3. اقدام به انجام عمل‌های جراحی در مراکز درمانی مجاز و مورد تایید کنند که نمونه خوب آن دکتر سینا غیاثی در تهران می‌باشد.

انتخاب مناسب‌ترین جراح لیفتینگ بازو در تهران | دکتر سینا غیاثی | جراح بینی تهران

در طی مشاوره خود چه انتظاری دارید؟

موفقیت و بی خطر بودن عمل لیفتینگ بازو با دکتر غیاثی کاملا ثابت شده است. شما در ابتدا باید به سوالاتی درباره خواسته‌ها و شیوه زندگی خود پاسخ دهید.

مواردی که لازم است برای بحث در مورد آن‌ها آماده باشید:

  1. دلیل این که می‌خواهید این عمل را انجام دهید، توقعات شما و نتیجه عمل
  2. وضعیت طبی، حساسیت داروئی، درمان‌های طبی
  3. مصرف دارو، ویتامین، داروهای گیاهی، الکل، سیگار، مواد و سابقه عمل جراحی

نتیجه گیری

در پایان دکتر غیاثی برای بررسی نتایج عمل ابتدا وضعیت سلامتی شما را ارزیابی کرده و عوامل خطرناک را چک می‌کنند. برای شما پرونده پزشکی تشکیل می‌دهند، انتخاب‌های پیش روی شما را چک کرده و یک راه درمانی خوب پیش پای شما می‌گذارند.

در مورد نتایج عمل لیفتینگ بازو با شما صحبت می‌کنند و در مورد خطرات احتمالی صحبت می‌کنند تا بتوانید با دید باز تصمیم بگیرید.

برای آمادگی قبل از عمل ممکن است از شما درخواست شود آزمایش خون داده، داروهای مخصوصی مصرف نمائید و یا داروهای خود را عوض کنید و قبل از عمل باید مصرف سیگار را کمتر کنید.

عدم مصرف آسپرین، داروهای ضدالتهابی و داروهای گیاهی از نکات مهمی است که حتما باید به آن توجه کنید زیرا موجب افزایش احتمال خونریزی خواهد شد.