Rate this post

ترویج عمل بینی علی الخصوص بین نوجوانان و جوانان سبب شده تا امروزه افراد زیادی به دنبال راهی برای جراحی بینی با قیمت مناسب باشند. دلایلی نظیر عدم اعتماد به نفس، مشکلات تنفسی و یا نافرم بودن بینی‌ها به طوری که تعادل و زیبایی چهره را بر هم بزند از عمده‌ترین دلایل عمل بینی در کشور ما محسوب می‌شود. پزشکان زیادی این عمل زیبایی را با قیمت مناسب انجام می‌دهند، از جمله دکتر غیاثی در تهران که می‌توانید برای معاینات و آزمایشات قبل از عمل به مطب ایشان مراجعه کنید.

 هدف از جراحی بینی چیست؟

به طور کلی جراحی بینی با دو هدف مشخص صورت می‌گیرد:

جراحی زیبایی بینی‌: اگر بینی شخص مشکلاتی نظیر بزرگ بودن حفره‌های بینی و یا برآمدگی و قوز روی بینی داشته باشد، به احتمال زیاد در صدد انجام عمل بینی است؛ که معمولا این افراد به دنبال راهی برای رسیدن به جراحی بینی با قیمت مناسب هستند.

جراحی درمانی بینی: این گروه از افراد با اهدافی نظیر برطرف کردن مشکلات تنفسی، بهبود عملکرد بینی و درمان مشکلاتی که ناشی از انحراف بینی و پولیپ بینی است، به اتاق عمل می‌روند. پیدا کردن یک جراح که با قیمت مناسب جراحی کند برای این گروه از افراد هم قاعدتاً حائز اهمیت است.

انواع جراحی بینی با قیمت مناسب - مطب دکتر غیاثی در تهران

قبل از انجام عمل برای هر دو گروه افراد بالا اقداماتی باید صورت بگیرد که عبارت است از:

1- مهم‌ترین اقدام قبل از جراحی بینی، پیدا کردن بهترین جراح در شهرتان است.

2- برای یافتن جراح بینی با قیمت مناسب، بعد از پیدا کردن و انتخاب جراح خود در جلسه‌ی مشاوره قبل از عمل انتظارات خودتان را از این عمل به پزشک منتقل کنید تا نتیجه‌ی کار به چیزی که می‌خواهید نزدیک‌تر باشد.

3- اگر سابقه‌ی بیماری خاصی دارید و یا دارو‌های بخصوصی مصرف می‌کنید حتماً جراح خود را در جریان این موضوعات قرار دهید.

جراحی بینی با قیمت مناسب یا هزینه‌های میلیونی؟!

بین عمل‌های زیبایی، عمل جراحی بینی نه تنها در تمام کشور‌‌های جهان، بلکه در کشور خودمان در صدر عمل‌های پر متقاضی قرار دارد. متأسفانه شمار زیادی از این متقاضیان نوجوانانی هستند که عمده‌ی آن‌ها به دلایلی چون کمبود عزت نفس خود را به تیغ جراحی می‌سپارند و معمولاً به دنبال هر راهی برای جراحی بینی با قیمت مناسب هستند. همین مسئله می‌تواند گاهی دردسر‌ساز شود. عمل جراحی بینی، عملی حساس و چالش برانگیز است که اگر توسط یک پزشک با سابقه و با تجربه انجام نشود، می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری داشته باشد؛ بنابراین گول تبلیغات بی‌پایه و اساسی که با رقم‌های خیلی کمتر از عرف معمول شما را به انجام این عمل ترغیب می‌کنند نخورید و به آن‌ها اعتماد نکنید. اما آیا این موضوع به این معنا‌ست که هیچ راهی برای جراحی بینی با قیمت مناسب وجود ندارد؟

در پاسخ باید گفت حتماً وجود دارد و پزشکان زیادی در اقصی نقاط ایران همچون دکتر غیاثی در تهران وجود دارند که با قیمت‌های مناسبی جراحی بینی را انجام می‌دهند؛ اما اگر به دنبال راهی برای عمل بینی با قیمت مناسب هستید، قبل از هر چیزی باید عوامل تأثیرگذار بر هزینه‌های جراحی بینی را بدانید. در ادامه مفصل به بررسی هر یک از این عوامل می‌پردازیم.

جراحی بینی با قیمت مناسب - مطب دکتر غیاثی در شهر تهران

فرم بینی

یکی از مواردی که بر هزینه‌های عمل بینی بیشترین تأثیر را می‌گذارد، نوع عمل بینی و فرم بینی شما است. اگر به دنبال جراحی بینی با قیمت مناسب هستید، ابتدا باید بررسی کنید که چه نوع عمل زیبایی برای شما مناسب است و بینی شما جزو کدام دسته از بینی‌ها قرار می‌گیرد. در واقع ضخامت پوست تعیین می‌کند که بینی شما چه فرمی داشته باشد. اگر پوست بینی ضخیم باشد، پس از مدتی به غضروف بینی فشار زیادی وارد می‌شود و به این دسته از بینی‌ها، بینی گوشتی گفته می‌شود؛ اما اگر پوست بینی نازک باشد، دارای غضروف‌های قوی و محکم است و نام بینی استخوانی به آن‌ها اطلاق می‌شود.

1. عمل بینی استخوانی

همان‌طور که گفتیم برای جراحی بینی با قیمت مناسب، قبل از هر چیزی باید ببینیم بینی شما جزو کدام یک از دو گروه بالا است. اگر بینی استخوانی دارید هزینه‌ای که بابت جراحی بینی پرداخت می‌کنید نسبت به بینی‌های گوشتی کمتر است دلیل این امر هم نوع عمل بینی استخوانی می‌باشد. برای عمل بینی استخوانی روش‌های متفاوتی وجود دارد که جراحان بسته به مهارت و تجربه‌ی خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال جراحی بینی استخوانی می‌تواند به روش باز و یا به روش بسته انجام شود. چنانچه تمایل داشتید بین این دو روش بهترین انتخاب را داشته باشید می‌توانید قبل از عمل و در جلسه‌ی مشاوره با دکتر غیاثی در تهران از مزایا و معایب هر یک از این روش‌ها آگاه شوید و سپس تصمیم بگیرید.

2. عمل بینی گوشتی

عمل بینی گوشتی، یکی از سخت‌ترین عمل‌های جراحی محسوب می‌شود. اگر بینی گوشتی دارید و به دنبال جراحی بینی با قیمت مناسب هستید برای یافتن جراح مناسب زمان زیادی بگذارید. چرا که این عمل جزو حساس‌ترین جراحی‌ها به شمار می‌رود که اگر درست و اصولی صورت نگیرد می‌تواند وضعیت بینی شما را بدتر از گذشته کند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که افراد دارای بینی‌های گوشتی باید به آن توجه کنند این است که نسبت به نتیجه‌ی عمل خود، انتظارت واقع‌بینانه‌ای داشته باشند.

ممکن است زیبایی بینی‌های عروسکی و فانتزی فردی را که از بینی گوشتی و پهن خود خسته شده است را مجاب کند تا تحت هر شرایطی زیر تیغ جراحی برود. در بعضی موارد برای این افراد حتی جراحی بینی با قیمت مناسب هم خیلی ملاک نیست و هزینه‌ی زیادی صرف این جراحی می‌کنند اما نتیجه‌ی کار راضی‌کننده نمی‌شود. در اینکه جراح زیبایی باید مهارت و تبحر بالایی داشته باشد هیچ شکی نیست؛ اما جراحی که قرار است یک بینی گوشتی را عمل کند باید علاوه بر مهارت و تجربه، هنر زیادی هم داشته باشد که بتواند از یک بینی گوشتی با پوست فوق‌العاده ضخیم، یک بینی با نتیجه‌ی دلخواه بسازد.

جراحی بینی با قیمت مناسب در تهران - مطب دکتر غیاثی در تهران

انتخاب جراح برای جراحی بینی با قیمت مناسب

یکی از راه‌های جراحی بینی با قیمت مناسب، انتخاب صحیح و منطقی یک جراح کاربلد است. جراحی که شما انتخاب می‌کنید بسته به تجربه، سابقه و مهارتی که دارد و همچنین میزان شهرت او می‌تواند هزینه‌ی عمل زیبایی بینی شما را کم یا زیاد کند. قاعدتاً هزینه عمل بینی نزدیک جراح خوش‌نام با یک جراح ناشناخته‌تر یکی نیست و این کاملاً طبیعی است. گاهی هزینه‌ی جراحی نزد برخی از جراحان به رقم‌های نجومی می‌رسد.

البته همیشه هم این‌طور نیست که اگر جراح صرفاً پول بیشتری می‌گیرد، مهارت بیشتری نیز در عمل جراحی بینی دارد. تنها راهی که به واسطه‌ی آن می‌توانید یک جراح مورد اعتماد پیدا کنید، تحقیق قبل از هرگونه اقدامی است. ابتدا نوع بینی خود را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید برای بینی خود به چه تغییراتی نیاز دارید. آیا می‌خواهید فقط کمی نوک بینی خود را بالا بدهید؟ یا احساس می‌کنید به تغییراتی بیشتر از این نیاز دارد؟ بعد از اینکه این موارد را برای خود روشن ساختید، آن‌وقت به دنبال باسابقه‌ترین جراح و بهترین روش جراحی بینی با قیمت مناسب برای فرم بینی خود باشید. اگر احساس می‌کنید به جلسات مشاوره قبل از عمل نیاز دارید، می‌توانید با مطب دکتر غیاثی در تهران تماس بگیرید و برای مشاوره و معاینات لازمه‌ی عمل وقت بگیرید.

نوع عمل جراحی

یکی دیگر از مواردی که بر هزینه‌های عمل جراحی بینی شما اثر می‌گذارد و اگر به دنبال جراحی بینی با قیمت مناسب هستید باید آن را هم لحاظ کنید، نوع عمل جراحی بینی است. می‌خواهید بینی شما به شکل طبیعی جراحی شود یا فانتزی؟ در واقع هنر و مهارت واقعی یک جراح زمانی مشخص می‌شود که معیار‌های استاندارد زیبایی صورت را بداند و طبق آن‌ها دست به عمل جراحی بزند. یک بینی زمانی به‌صورت ایده آل و طبیعی عمل می‌شود که بعد از عمل نشانه‌ای از انجام عمل زیبایی بر روی این بینی پیدا نباشد. این در حالی است که در کشور ما شمار زیادی از متقاضیان عمل بینی می‌خواهند نسبت به هزینه‌ای که می‌کنند این تغییرات هم در صورت‌ و فرم بینی‌شان هویدا باشد.

همچنین شما می‌توانید مطالب مفیدی در زمینه لیپوماتیک، پیکرتراشی و مراقبت‌های قبل از عمل بینی را در وب‌سایت دکتر غیاثی فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران مطالعه کنید.

روش انجام جراحی بینی با قیمت مناسب - مطب دکتر غیاثی در تهران

باید این نکته را مد‌نظر داشته باشید که بینی‌هایی که به‌‌صورت فانتزی جراحی می‌شوند، مثلاً بیش از حد سر بالا هستند و یا تراشیدگی پشت بینی افراطی می‌شود، می‌توانند بعد از مدتی دردسر‌ساز باشند. چرا که استاندارد‌های جراحی زیبایی در آن‌ها رعایت نشده و ممکن است این بینی‌ها به مرور زمان تغییر شکل بدهند و در دراز مدت هم مشکلات تنفسی را برای فرد به وجود خواهند آورد. سوءاستفاده‌های زیادی در خصوص جراحی بینی با قیمت مناسب علی‌الخصوص برای جراحی فانتزی از افرادی که آگاهی کافی در این زمینه ندارند، شده است که پیامد‌های ناخوشایندی نیز برای آن‌ها در پی داشته است به همین خاطر شمار زیادی از پزشکان تا حد امکان انجام عمل‌های فانتزی و عروسکی را توصیه نمی‌کنند.

هزینه عمل بینی چقدر است؟

تمام مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم به نحوی بر هزینه عمل بینی تأثیر می‌گذارند. به همین دلیل نمی‌توان یک رنج قیمت مشخص برای هزینه آن ذکر کرد. هزینه عمل زیبایی به پارامتر‌های متفاوتی بستگی دارد. به طور مثال‌‌:

– اگر توسط جراح با سابقه تحت عمل جراحی قرار بگیرید مسلماً باید هزینه‌ی بیشتری پرداخت کنید نسبت به زمانی که یک رزیدنت کم تجربه بخواهد این جراحی را انجام دهد. حین تصمیم برای جراحی بینی با قیمت مناسب به این موضوع توجه فراوانی داشته باشید.

– عمل‌ بینی‌های گوشتی به جهت پوست ضخیمی که دارند مشکل‌تر و وقت گیرتر است، بنابراین در مقایسه با بینی‌های استخوانی هزینه‌ی بیشتری دارد.

– بینی‌های استخوانی هم با توجه به شدت قوزی که دارند و مدت زمانی که صرف عمل این بینی‌ها در اتاق عمل می‌شود هزینه‌های متفاوتی را شامل می‌شود که برای اطلاع دقیق از این هزینه‌ها باید تحت معاینه پزشک جراح پلاستیک قرار بگیرید.

– موقعیت جغرافیایی، جراح مورد نظر، مرکز درمانی که برای عمل جراحی انتخاب می‌کنید و تیم بیهوشی که بالای سر شما حاضر می‌شوند هم ارتباط مستقیمی با هزینه‌های نهایی دارند.

در نهایت هزینه جراحی بینی بر اساس نوع بینی و میزان ایراد آن، دستمزد جراح بینی و هزینه‌ی اتاق عمل محاسبه می‌شود. هم‌زمان که به دنبال جراحی بینی با قیمت مناسب هستید، تمام این موارد را نیز در نظر داشته باشید تا به یک انتخاب صحیح برسید.

آیا جراحی بینی بدون بیهوشی امکان‌پذیر است؟

یکی از روش‌های انجام عمل زیبایی بینی، جراحی با بی‌حسی موضعی و بدون بیهوشی است که در گذشته این روش بیشتر مورد استقبال واقع شده است؛ اما با گذشت زمان و پیشرفت‌های بزرگی که در صنعت پزشکی شاهد آن بوده‌ایم دیگر بیهوشی خطرات سابق را ندارد و عوارض ناشی از آن به حداقل رسیده‌اند. به همین خاطر توصیه می‌شود که عمل جراحی بینی را تحت بیهوشی عمومی انجام دهید. عمل زیبایی بینی با بی‌حسی موضعی برای جراحی بینی‌هایی که ایراد و نقص زیادی ندارند مناسب‌تر است. چرا که قرار نیست فرد تحت یک عمل سنگین و طولانی مدت قرار بگیرد.

جراحی بینی با قیمت مناسب - مطب دکتر سینا غیاثی در تهران

بنابراین اگر در معاینات قبل از عمل مشخص شد که بینی شما به تغییرات عمده‌ای نیاز ندارد، با توجه به موقعیت و در صورت صلاح‌ دانستن جراح، این عمل می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی انجام شود. در این صورت اگر به دنبال راهی برای جراحی بینی با قیمت مناسب بودید، با جراحی بدون بیهوشی این امر محقق می‌شود. چرا که در این روش جراحی قرار نیست شخص بیمار بی‌هوش شود. پس قاعدتاً بخشی از هزینه‌هایی که مربوط به تکنسین بیهوشی و ریکاوری و مراقبت‌های بعد از به هوش آمدن فرد بیمار است، از لیست هزینه‌های او خط می‌خورد.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید یک جراحی بینی با قیمت مناسب و موفقیت‌آمیز داشته باشید، انجام تحقیقات قبل از عمل برای پیدا کردن جراح مناسب ضروری است. مراقب باشید که به دام تبلیغات جراحی بینی با هزینه‌های بسیار اندک گرفتار نشوید. هزینه‌ای که می‌پردازید بابت زیبایی بخش مهمی از چهره‌ی شما است؛ بنابراین قبل از عمل به تصمیم خود بار دیگر خوب فکر کنید و همه‌ی جوانب آن را در نظر بگیرید. به هیچ عنوان قبل از مشاوره راجع به فرم بینی و توقعاتی که از بعد عمل آن دارید زیر تیغ جراحی نروید. دکتر غیاثی در تهران می‌توانند قبل از عمل شما را نسبت به تمام ابهاماتی که هنوز حول این تصمیم در سر دارید، راهنمایی کند. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.