5/5 - (4 امتیاز)
بهترین جراح پروتز سینه
بهترین جراح پروتز سینه

زنان در سراسر دنیا ممکن است به دلایل مختلفی شامل افزایش سن، بارداری و شیردهی، کاهش وزن شدید و … افتادگی سینه و یا عدم تقارن سینه را تجربه کنند. البته برخی از افراد با توجه به ژنتیک خود نیز بافت ماهیچه‌ای کمی را در این قسمت دارند. اغلب این افراد مایل هستند که برای افزایش سایز سینه خود و یا اصلاح فرم آن اقدام نمایند. پروتز سینه یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش حجم سینه است اما اگر قصد پروتز سینه را دارید، باید سعی کنید به بهترین جراح پروتز سینه مراجعه کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با جزئیات جراحی سینه، با بهترین جراح پروتز سینه نیز آشنا شویم.

پروتز سینه چیست؟

پروتز سینه یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار است که کاربرد اصلی آن بزرگ‌تر کردن و یا قرینه سازی سینه می‌باشد. در طی این روش جراحی، ممکن است به درخواست زیباجو و به صلاح دید پزشک، چربی از قسمت‌های دیگر از بدن خارج شود و به قسمت سینه تزریق گردد. اما در روشی متداول‌تر، برای افزایش سایز سینه از جراحی کاشت یا پروتز سینه استفاده می‌شود.

این روش کاربردی برای افزایش سایز سینه، برای کسانی که حجم سینه کمی را دارند و یا به دلایل مختلفی شامل کم کردن وزن شدید، بارداری، شیردهی و … حجم سینه خود را از دست داده‌اند، بسیار مناسب است. برخی از افراد نیز دارای سینه‌های کوچک و لگن پهنی می‌باشند، با پروتز سینه می‌توانند به تناسب اندام برسند.

همینطور پروتز سینه برای ایجاد تقارن میان اندازه‌های سینه نیز مناسب است. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که پروتز سینه توسط جراح پروتز سینه برای افرادی که سن رشد آن‌ها گذشته است، انجام می‌شود.

روش‌های انجام پروتز سینه توسط بهترین جراح پروتز سینه

جراح پروتز سینه، برای پروتز سینه از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند. به طوری که با سه نوع برش در زیرپستان، زیربغل و یا بافت اطراف نوک پستان پروتز را در قسمت بافت سینه قرار می‌دهد.

جراح پروتز سینه به واسطه برشی که ایجاد می‌کند، فضایی را با جداسازی پستان از ماهیچه‌های سینه ایجاد می‌کند و سپس ایمپلنت را در فضای ایجاد شده قرار می‌دهد. بسیار مهم است جراح، پروتز سینه را در مرکز پستان قرار دهد.

در صورتی که مدل کاشت نمک را برای پروتز سینه انتخاب نمایید، پس از قرار گرفتن کپسول، جراح اقدام به پر کردن آن با نمک و آب می‌کند. در صورتی که پروتز سیلیکونی را انتخاب کنید، کپسول پروتز سینه از پیش پر می‌شود و در طی جراحی در محل مورد نظر قرار می‌گیرد.

پس از قرار گیری پروتز در محل مناسب، برش‌هایی که توسط جراح پروتز سینه ایجاد می‌گردد، بخیه و در نهایت پانسمان می‌شود. پس از جراحی پروتز سینه، نیازی به بستری شدن نیست و در صورتی که اثرات بیهوشی از بین برود، بیمار مرخص می‌شود. اما بسیار مهم است که بیمار به طور مرتب تحت نظر جراح خود باشد و دستورالعمل‌های لازم را انجام دهد.

روش‌های انجام پروتز سینه توسط بهترین جراح پروتز سینه

چگونه بهترین جراح پروتز سینه را انتخاب کنیم؟

کسانی که دارای سینه‌های کوچکی هستند و یا دارای سینه تختی می‌باشند، برای عمل پروتز سینه کاندید مناسبی هستند. البته زمانی پروتز سینه با نتایج بسیار خوبی همراه است که توسط جراح پروتز سینه انجام شود.

پروتز سینه از نظر ظاهری نیز دارای مدل‌های مختلف گرد و اشکی می‌باشد و از برندهای مختلفی نیز وجود دارد. بهتر است بررسی کنید که آبا جراحی که انتخاب می‌کنید از پروتز سینه از برندهای معتبر استفاده می‌کند یا خیر. زمانی می‌توان از پروتز سینه به نتیجه مثبتی رسید که پروتز سینه از برند مناسبی انتخاب شود.

علاوه بر اهمیت انتخاب پروتز از برند معتبر، بسیار مهم است که جراح انتخابی شما با در نظر گرفتن شرایط جسمانی و سلامت بیمار، نوع و فرم سینه هر فرد، نظر و سلیقه بیمار و … اقدام به تعیین نحوه قرارگیری پروتز سینه بر روی عضله و یا زیر عضله نماید. همینطور متناسب با نحوه قرار گیری پروتز سینه، محل اصلی برش پستان جهت قرارگیری پروتز را نیز تعیین نماید.

در انتخاب جراح پروتز سینه معیارهای زیر را در نظر بگیرید:

  • برخورداری بهترین جراح پروتز سینه از مدرک معتبر
  • داشتن سابقه بالا و آمار رضایت مندی بالا از سوی مراجعه کنندگان
  • استفاده از جدیدترین تکنیک‌ها برای پروتز سینه
  • داشتن نمونه کارهای متعدد برای اطلاع از کیفیت کار
  • آموزش مداوم برای بروزرسانی اطلاعات خود
  • انجام جراحی در مراکز و بیمارستان‌های مجهز
  • و …

توصیه های بهترین جراح پروتز سینه قبل و بعد از جراحی پروتز سینه

جراح پروتز سینه توصیه می‌کند افراد قبل و بعد از پروتز سینه، برخی نکات مراقبتی را مد نظر قرار دهند تا جراحی ایمپلنت سینه با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود.

از مهم ترین مراقبت‌های قبل از پروتز سینه، موارد زیر هستند:

  • چند هفته پیش از جراحی ایمپلنت سینه، از استعمال الکل و دخانیات اجتناب نمایید.
  • در صورت ابتلا به بیماری خاص از جمله تالاسمی، هپاتیت، دیابت، صرع و … با پزشک خود مشورت کنید.
  • به مدت دو هفته پیش از جراحی پروتز سینه، از مصف برخی مواد غذایی شامل انگور، کشمش، سرکه، کاری و مشروبات الکلی اجتناب نمایید. این مواد بر روی انعقاد خون تاثیر منفی را دارند.
  • پیش از اینکه بخواهید پروتز سینه را انجام دهید، حتما آزمایشاتی که پزشک‌تان توصیه می‌کند را انجام دهید.
  • یک روز پیش از جراحی سینه، بهتر است غذایی استفاده نکنید و حتی در صورت که برایتان ممکن است روزه بگیرید.
  • از مصرف داروهایی شامل آسپرین، کومادین، ژلوفن، ایبوپروفن و … پیش از جراحی کاشت سینه اجتناب نمایید. این داروها احتمال لخته شدن خون در بدن را کاهش می‌دهند.

برای دریافت نتایج ایده‌آل از جراحی پروتز سینه، سعی کنید برخی اقدامات پس از جراحی پروتز سینه را انجام دهید. در ادامه به این اقدامات اشاره کرده‌ایم.

  • پس از پروتز سینه، در زمان استراحت از چندین بالش زیر سر خود استفاده کنید. اینگونه فرآیند کاهش میزان تورم و التهاب در بدن شما سریع‌تر می‌شود.
  • تا چند روز پس از قرار دادن پروتز سینه، سعی کنید تا حد ممکن آرام راه بروید.
  • وجود تورم و خون مردگی در اطراف بریدگی طبیعی می‌باشد. با استفاده از کیسه آب یخ، از میزان تورم کم کنید.

در صورتی که قصد انجام چندین جراحی زیبایی را به صورت همزمان دارید، با بهترین جراح پروتز سینه مشورت کنید تا مطابق با صلاحدید او اقدام نمایید.

توصیه های بهترین جراح پروتز سینه قبل و بعد از جراحی پروتز سینه

آیا پروتز سینه توسط بهترین جراح پروتز سینه عوارض دارد؟

در صورتی که فردی که پروتز سینه را انجام می‌دهد، به مراقبت‌های لازم پس از جراحی توجهی نداشته باشد، ممکن است برخی عوارض و خطرات را تجربه کند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین عوارض پروتز سینه اشاره کرد‌ه‌ایم.

  • خونریزی
  • کبودی
  • درد در ناحیه سینه
  • عفونت در ناحیه برش جراحی
  • انقباض کپسول پروتز سینه و یا تشکیل بافت اسکار در داخل پستان
  • ایجاد پارگی یا نشت پروتز

در برخی موارد نادر، ممکن است افراد عوارض دیگری شامل تب کردن، قرمزی در سینه به خصوص رگه‌های قرمز بر روی پوست، احساس گرما و داغی در اطراف برش و … را نیز تجربه کنند. در این صورت بهتر است سریعا به پزشک خود مراجعه کنید.

در نظر داشته باشید مراجعه به بهترین جراح پروتز سینه از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه در صورتی که جراحی به شیوه‌ای اصولی انجام نشود، احتمال تجمع مایعات در اطراف ایمپلنت و همینطور ایجاد زخم شدید در پوست وجود دارد. بنابراین برای پیدا کردن بهترین جراح پروتز سینه زمان کافی را اختصاص دهید.

هزینه پروتز سینه توسط بهترین جراح پروتز سینه چقدر است؟

یکی از سوالات رایج از بهترین جراح پروتز سینه، سوال در مورد هزینه پروتز سینه توسط بهترین جراح پروتز سینه می‌باشد. در تعیین هزینه نهایی که باید برای پروتز سینه پرداخت کنید، فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • دستمزد بهترین جراح
  • هزینه بیمارستان یا کلینیک انتخابی برای جراحی پروتز سینه
  • هزینه آزمایشات قبل از عمل پروتز سینه
  • هزینه داروهای تجویز شده از سوی پزشک

بنابراین هزینه پروتز سینه برای هر فردی متفاوت می‌باشد. به همین دلیل اگر قصد دارید برای تزریق پروتز سینه اقدام کنید، بهتر است به صورت حضوری به پزشک مورد نظر مراجعه کنید و از هزینه مطلع گردید. در نظر داشته باشید که عمل پروتز سینه در دسته بندی عمل های زیبایی قرار دارد و تحت هیچ نوع بیمه درمانی قرار ندارد.

هزینه پروتز سینه توسط بهترین جراح پروتز سینه چقدر است؟

سخن آخر

در صورتی که قصد پروتز سینه را دارید، بسیار مهم است که برای انجام این جراحی به بهترین جراح پروتز سینه مراجعه کنید. بهترین متخصص و جراح سینه، به روزترین و بهترین رویکردها را در جراحی پروتز سینه برای شما استفاده می‌کند، اینگونه ضمن اینکه می‌توانید به بهترین نتیجه از جراحی سینه برسید، دوره نقاهت کوتاهی را نیز خواهید داشت و عوارض جدی را پس از جراحی تجربه نخواهید کرد.

دکتر سینا غیاثی حافظی فوق تخصص جراحی پلاسیتک می‌باشند و عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و انجمن بین المللی جراحان پلاستیک (ISAPS) هستند. ایشان با توجه به تجربه‌ای که در فعالیت بیش از یک دهه خود به دست آورده‌اند، راهنمای شما برای جراحی پروتز سینه خواهند بود تا بتوانید به بهترین نتیجه برسید. ایشان تاکنون چندین هزار جراحی پروتز سینه موفق را در کارنامه خود دارند و خوشبختانه توانسته‌اند با ارائه خدمات باکیفیت، آمار رضایتمندی بالایی را نیز از سوی مراجعه کنندگان به خود اختصاص دهند.

در صورتی که قصد جراحی پروتز سینه را دارید، توصیه می‌کنیم ابتدا در یک جلسه مشاوره با دکتر غیاثی حافظی شرکت کنید و انتظارات خود را بیان کنید؛ سپس در صورتی که نمونه کارهای پزشک و توضیحاتی که از فرآیند جراحی پروتز سینه برایتان ارائه کردند، برایتان قابل قبول بود، می‌توانید نوبت خود را برای جراحی پروتز سینه رزرو کنید.

امیدواریم مطالعه این مقاله راهنمای مناسبی برای انتخاب بهترین جراح پروتز سینه برای شما عزیزان باشد. در صورتی که در این زمینه نظری و یا سوالی دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

  • ماندگاری پروتز سینه چقدر است؟

پروتز سینه در دسته بندی روش‌های دائمی برای بزرگ کردن سینه قرار دارد. با این حال بهترین جراح پروتز سینه توصیه می‌کند در بازه زمانی 10 الی 15 سال برای تعویض یا برداشتن پروتز سینه اقدام کنید.

  • هزینه جراحی پروتز سینه چقدر می‌باشد؟

هزینه جراحی پروتز سینه بر اساس موارد مختلفی برآورد می‌گردد و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. بهتر است برای اطلاع از هزینه به صورت حضوری به مطلب دکتر سینا غیاثی حافظی مراجعه کنید.

  • آیا پروتز سینه برای سینه‌های نامتقارن نیز کاربرد دارد؟

بله، با استفاده از پروتزهایی با ابعاد مختلف، می‌توان اقدام به هم اندازه کردن سینه‌های نامتقارن نمود.

  • بهترین سن برای جراحی پروتز سینه، چه سنی است؟

بهترین جراح پروتز سینه، توصیه می‌کند افراد بین سنین 18 الی 25 سالگی، برای پروتز سینه اقدام کنند.