2/5 - (4 امتیاز)

 

ما در این مقاله می خواهیم به دلایل بزرگ شدن سینه ی مردان و نحوه ها ی کوچک کردن سینه ی مرد در شیراز، نشانه های بزرگ شدن و مراقب های قبل و بعد از این نوع عمل زیبایی بپردازیم و همچنین بیان کنیم جراحی کوچک کردن سینه بیشتر برای چه مردانی مناسب است پس با ما همراه باشید.

دلایل بزرگ شدن حجم سینه  مرد 

ابتدا کمی درباره ی هورمون های موجود در بدن زنان و تفاوت آن ها می پردازیم تا شما عزیزان با این نوع تغییر و هورمون ها بیشتر آشنا شوید و سپس به سراغ دلایل اصلی خواهیم رفت.

همان گونه که اکثرا می دانید در بدن خانم ها و آقایان هورمون های جنسی ترشح می شود که این هورمون ها در بدن زنان به نام استروژن و در بدن آقایان به نام تستسترون می باشد و قاعدتا هورمون استروژن در بدن بانوان بیشتر بوده و هورمون تستسترون در بدن آقایان بیشتر ترشح می شود اما اگر در ترشح هریک از این هورمون اختلالاتی پیش بیاید باعث تغییرات ظاهری در افراد خواهد شد.

در وقتی مانند سن بلوغ که در یک اقا یا یک پسر جوان سطح ترشح هورمون تستسترون تغییر پیدا کند و یا ترشح هورمون استروژن به جای تستسترون بیشتر شود باعث رشد بیشتر سینه ی مردان مانند اندازه ی سینه ی خانم ها خواهد شد پس از دلایل عمده ی بزرگ شدن سینه مردان می توان به تغییرات هورمونی اشاره کرد اما دلایل دیگر بزرگ شدن سینه ی آقایان به شرح زیر می باشد که شما می توانید برای کوچک کردن سینه مرد در شیراز توسط دکتر سینا قیاثی به سایت و یا مطب ایشان مراجعه نمایید.

  1. بزرگ بودن سینه ی آقایان در زمان شیرخوارگی به دلیل برخی بیماری ها

خوب است اگر بدانید که حدودا 60 درصد نوزادان پسری که به دنیا آمده و می آیند دارای بیماری ژینکوماستی می باشند که دلیل این بیماری خوردن شیر مادر می باشد اما لازم نیست خیلی نگران این مسئله بود چرا که بیشتر نوزادان مبتلا به این بیماری پس از چند هفته و با رشد اندام های کودکان خوب خواهد شد و در برخی پنهان مانده و در حدود سن بلوغ نمایان می شود و اگر خود به خود بیماری ژینکوماستی بهبود نیافت می توانید به عمل کوچک کردن سینه مرد در شیراز بپردازید.

  1. در دوران بلوغ هم ممکن است پسران با این مسئله روبروشوند.

دومین دلیلی که باعث بزرگ شدن سینه خواهد شد رسیدن به سن بلوغ و در نتیجه تغییرات زیاد در ایجاد ترشح هورمون های مردانه می شود که این مسئله هم موجب افزایش و بزرگ شدن سایز سینه اقایان می شود و برای این مواقع هم لازم نیست سریعا برای عمل جراحی کوچک کردن سینه مرد در شیراز اقدام کنید و تنها کافیست اندکی صبر کرده  چرا که ممکن است مانند دوران شیر خوارگی این مسئله حل شود و اگر به مرور سایز سینه کوچک نشد  به دکتر بروید و بعد از مشاوره برای عمل جراحی اقدام کنید.

  1. چاقی و اضافه وزن هم از دیگر دلایل بزرگ شدن سینه  یا همان بیماری ژینکوماستی می شود.

دقیقا مثل خانم ها اضافه وزن در آقایان هم می تواند باعث افزایش سایز سینه ها شود و در این شرایط پس از مراجعه به دکتر و تشخیص دکتر برای کوچک کردن سینه مرد در شیراز می توانید برای عمل جراحی اقدام کنید اما خوب است بدانید که برای این مورد هم لازم نیست حتما عمل جراحی انجام دهید و می توانید با رعایت رژیم های غذایی مشکل خود را حل کنید.

  1. مصرف و استفاده از الکل و دخانیات هم باعث افزایش سایز سینه در آقایان می شود.

مسئولیت نظم دادن و تنظیم هورمون ها در بدن به عهده ی کبد می باشد و استفاده ی زیاده از حد دخانیات و به ویژه الکل باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای کبد می شود و این آسیب های وارده به کبد هم ممکن است موجب سیروز کبدی در بدن شود.

هنگامی که کبد به سیروز کبدی مبتلا و دچار مشکل شود نمی تواند به درستی هورمون های بدن را تنظیم کند و همین مسئله در مردان باعث افزایش ترشح هورمون استروژن و در نتیجه افزایش سایز سینه می شود که شما عزیزان برای رفع این مشکل به مرکز کوچک کردن سینه مرد در شیراز بروید.

  1. سرطان در مردان هم از دیگر عوامل بزرگ شدن سینه ها می باشد.

در بین تمامی سرطان هایی که متاسفانه ممکن است آقایان به آن ها دچار شوند سرطان بیضه و سرطان ریه از مواردی هستند که موجب تغییرات هورمونی و بزرگ شدن سینه ها شوند حتی در خوشبین ترین حالت هم اگر تومور ها خوش خیم باشند و غیر سرطانی باز هم احتمال اینکه باعث بزرگ شدن سایز سینه ها شوند زیاد است.

بهترین جراح پلاستک سینه مرد در شیراز

نشانه های بزرگ شدن سایز سینه در مرد چه می باشد؟

از نشانه های بزرگ شدن سایز سینه در آقایان که پس از مشاهده ی آن ها ابتدا باید مدت زمان کوتاهی صبر کرد و اگر خوب نشد به مطب و مرکز جراحی کوچک کردن سینه مرد در شیراز مراجعه کنید تا پس از ویزیت توسط دکتر نسبت به عمل اقدام کنید اما باید به این نکته توجه کرد که تشخیص بزرگ شدن سینه یا همان بیماری ژینکوماستی کار راحتی نبوده چرا که همانطور که در مطالب بالا مطالعه کرده اید دلایلی که باعث بروز این بیماری شده ممکن است چاقی، ژنتیک و… باشد.

در ادامه به رایج ترین نشانه های بزرگ شدن سایز سینه خواهیم پرداخت و خوب است دوباره بیان کنیم که تشخیص آن کار هر کسی نیست و حتما باید به پزشک متخصص مراجعه شود.

  • بزرگ شدن و افزایش سایز سینه در مدت زمان کوتاهی اولین نشانه می باشد.
  • یکی دیگر از نشانه های افزایش سایز سینه و تغییرات هورمونی تغییر در خلق و خو و اخلاق می باشد چرا که ترشح برخی هورمون ها موجب خشم، استرس و یا… شود.
  • گاهی اوقات هم ممکن است در حین بزرگ شدن سینه شما درد را احساس کنید اما ممکن است این درد تنها به دلیل بزرگ شدن سینه ی آقایان نباشد.
  • به وجود آمدن توده در پستان هم ممکن است یا یکی از نشانه های بزرگ شدن سایز سینه و یا سرطان باشد که برای تشخیص آن سریعا باید اقدام کنید و به دکتر جراح مربوط به کوچک کردن سینه مرد در شیراز مراجعه کنید چرا که این مورد خطرناک و تا حدودی اضطراری می باشد و یک پزشک متخصص در این زمینه می تواند کمک زیادی در تشخیص و یا عمل جراحی کند.
  • تورم یا همان باد کردن سینه هم یکی دیگر از نشانه های افزایش سایز و یا نشان دهنده ی افزایش ترشح هورمون استروژن و در نتیجه باز هم بیماری ژینکوماستی می باشد که برای تشخیص این مورد هم باید سریعا به مطب و مراکز جراحی کوچک کردن سینه مرد در شیراز مراجعه کنید.

روش های کوچک کردن سینه مرد در شیراز به طور طبیعی و یا انجام عمل جراحی چگونه می باشد؟

یکی از بهترین روش ها برای کوچک کردن سینه مرد در شیراز انجام عمل جراحی ژینکوماستی یا همان عمل جراحی کوچک کردن سایز سینه می باشد اما فراموش نکنید گاهی اوقات می توانید با انجام چند راهکار ساده تا حدودی از بزرگ شدن بیشتر سینه جلوگیری کنید و تا حدودی آن ها را کوچک کنید پس اگر بنا به دلایلی هنوز قصد انجام این عمل را ندارید می توانید موارد زیر را امتحان کنید.

  1. از مصرف دخانیات و الکل و همچنین داروهای افزایش حجم تا حد امکان خود داری کنید.
  2. مصرف ماری جوانا، هروئین، متادون و… را قطع کنید.
  3. ورزش کردن به ویژه ورزش های مربوط به قفسه ی سینه را فراموش نکنید.
  4. در آخر خوب است اگر به هر دلیلی دارو مصرف می کنید از عوارض آن ها برای آقایان آگاه باشید.

چهار مورد ذکر شده روش های کوچک کردن سایز سینه می باشد که ممکن است تا حدودی زمان بر باشد و عمل جراحی بهترین روش برای کوچک کردن سینه مرد در شیراز بوده  که نتیجه آن سریعا ظاهر شده و دائمی می باشد و توصیه ما به شما برای کوچک کردن سایز سینه انجام عمل جراحی می باشد.

جالب است اگر بدانید که بزرگ شدن سینه در بیشتر مواقع خطری برای شخص ندارد اما در چند سال اخیر انجام این عمل بسیار افزایش یافته است زیرا بیشتر آقایان بیشتر از اینکه به فکر سلامت خود باشند برای بیشتر شدن اعتماد به نفس به سراغ عمل جراحی کوچک کردن سینه مرد در شیراز می روند.

انجام عمل جراحی کوچک کردن سایز سینه چگونه است؟

این عمل دارای تکنیک های مختلفی از جمله لیپوساکشن یا برداشتن بافت اضافه ی سینه ی و یا با توجه به خواسته و نوع عمل می تواند ترکیبی از هردو باشد.

انجام نوع عمل های جراحی به خواست افراد، تشخیص پزشک و در نتیجه ی مشاوره ها می باشد به عنوان مثال انجام عمل حراحی کوچک کردن سینه مرد در شیراز به روش لیپوساکشن بیشتر مناسب افرادی است که بزرگی سایز سینه ی آن ها خفیف و یا متوسط می باشد و همچنین پوست اضافی ندارند.

اگر در اطراف نوک سینه بافت اضافی و یا پوست اضافی به وجود بیاید دکتر متخصص کوچک کردن سینه مرد در شیراز می تواند یک برش کوچک را ایجاد کند و این بافت یا پوست اضافه را به راحتی از بدن شما خارج کند. گاهی اوقات پزشک برای اطمینان از اینکه تمامی بافت ها از بدن شخص خارج شود از ترکیب لیپوساکشن به همراه pal  یا  ualاستفاده خواهد کرد.

ممکن است که بزرگی سایز سینه خفیف نباشد و با شدت بیشتری و تا حدودی زیاد باشد که برای این کار پزشک شما در حین عمل برش های عمیق تری را ایجاد خواهد کرد و گاهی ممکن است به دلیل این برش های عمیق و برداشتن بافت های چربی نوک سینه ی فرد کمی جا به جا شود.

چه کسانی حتما باید عمل جراحی کوچک کردن سینه مرد در شیراز را انجام دهند؟

  • اگر تمامی روش های طبیعی را انجام داده اید و نتیجه نگرفته می توانید عمل کوچک کردن سینه مرد در شیراز را انجام دهید.
  • به کسانی که دارای سیستم بدنی ضعیفی، بیماری دیابت و بیماری قلبی دارند انجام این عمل توصیه نمی شود و بیشتر مناسب افراد با سلامت عمومی بالا و کمی اضافه وزن می باشد.
  • اگر به دنبال یک روش دائمی برای کوچک کردن سینه مرد در شیراز هستید بازهم پیشنهاد ما به شما انجام این عمل زیبایی توسط دکتر سینا قیاثی با چندین سال سابقه ی کار و تجربه می باشد.

درباره ی مراقبت های قبل و بعد از عمل ژنیکوماستی یا همان کوچک کردن سینه چه میدانید؟

قبل از انجام این عمل حتما باید با یک پزشک متخصص مشورت کنید و پزشک باید دلیل مشکل شما را پیدا کند تا یک روش درمانی مناسب را برای شما به کار ببرد.

همچنین شما حتما باید انتظارات خود را از این عمل کاملا دقیق برای دکتر شرح دهید و از دیگر کارهایی که قبل از عمل باید انجام دهید تاریخچه ی عمل های جراحی گذشته، بیماری هایی که داشته اید و یا پرونده پزشکی خود را به طور کامل در اختیار پزشک خود قرار دهید.

بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه مرد در شیراز باید از بانداژ های مخصوص برای جلوگیری از عفونت و خونریزی یا حتی تورم دوباره استفاده کنید.

همچنین بستگی به نوع عمل شما دارد که ممکن است پزشک متخصص برای برخی افراد یک لوله در زیر پوست برای خارج کردن مایعات و آب های اضافی قرار دهد که این مورد هم مراقبت های خاص خود را دارد و باید به توصیه های دکتر مورد نظر توجه کرد.

برای انجام این عمل جراحی می توانید به مطب دکتر سینا قیاثی مراجعه کنید همچنین برای دیدن نمونه عمل ها و گرفتن وقت قبلی می توانید به سایت drsinaghiasi.com رفته و پس از گرفتن نوبت به صورت اینترنتی و یا تلفنی حضوری به مطب رفته و سوالات خود را بپرسید و ویزیت و مشاوره شوید تا یک عمل جراحی خوب را تجربه کنید.

دکتر سینا قیاثی متخصص جراح پلاستیک و زیبایی بوده و همچنین یکی از فعال ترین و بهترین جراحان در زمینه ی کوچک کردن سینه مرد در شیراز می باشد.