Rate this post

 

امروزه و با پیشرفت فناوری امکان جراحی سینه چه برای اقایان و چه برای خانم ها امکان پذیر شده است.جراحی سینه برای فرم دهی، شکل دادن و بزرگ کردن سینه ها یک نوع جراحی زیبایی به حساب می اید و گاهی هم نوعی عمل ترمیمی محسوب می شود و ما در این مقاله قصد داریم به برخی سوالات که ممکن است در رابطه با جراحی سینه خانم ها و یا اقایان و معرفی  جراح سینه خوب در شیراز  برای شما پیش بیاید پاسخ دهیم پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

دلایلی که ممکن است بانوان به جراحی سینه روی بیاورند.

از آنجایی که فرم، اندازه و برجستگی سینه خانم ها برای آنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و یکی از نشانه های بارز زنانگی برای خانم ها می باشد همچنین در تناسب اندام نقش بسیار زیادی دارد به همین دلایل برای حفظ زیبایی و تناسب سینه ها با دیگر اعضای بدن خانم ها جراحی سینه را نزد یک متخصص ماهر و جراح سینه شیراز انجام خواهند داد.

ممکن است سینه ی شما به نظر خود و یا برخی افراد بسیار کوچک و یا خیلی بزرگ باشد و به عبارتی از اندازه ی مناسبی برخوردار نباشد و یا به دلایل دیگری مثل ژنتیک، شیردهی، افزایش و یا کاهش وزن، گرفتن برخی رژیم های غذایی خاص افتادگی پیدا کرده باشد حتی ممکن است که برخی افراد به دلیل داشتن برخی بیماری ها یک و یا هردو سینه ی خود را از دست داده باشند.

اینجاست که عمل زیبایی سینه که توسط متخصص و جراح سینه شیراز انجام می گیرد تا به افزایش اعتماد بنفس و حفظ زیبایی شما کمک کند.

جراحی کوچک کردن سینه در بانوان معمولا به دلیل درد زیادی که در گردن و شانه های فرد احساس می شود تا آنجا که حتی ممکن است ستون فقرات افراد را هم درگیر کند انجام می پذیرد.

ویژگی های جراح سینه خوب در شیرازجراحی سینه با چه روش هایی توسط جراح سینه شیراز انجام می شود؟

  • پروتز سینه که توسط جراح سینه شیراز انجام می شود.

این روش در مواقعی کاربرد دارد که خانم ها دوست داشته باشند به جزء بهتر کردن ظاهر و شکل سینه ها آن ها را هم تا حدودی بزرگ، برجسته و بالا ببرند در این حالت تنها پروتز سینه می تواند پاسخگو باشد و پروتز باعث تغییر شکل سینه، و سفت تر شدن آن می شود.

باید توجه کنید که پروتز نمی تواند نوک سینه هایی که افتادگی دارند را تغییر دهد و برای بالا کشیدن و نگه داشتن فرم نوک سینه ها جراح سینه شیراز باید برای شما لیفت سینه را انجام دهد به زبان ساده می توان گفت لیفت سینه موجب بالا کشیدن سینه و نوک آن می شود.

باید بدانید که تنها راهی که صد درصد و سریع برای فرم دهی سینه ها است عمل جراحی می باشد و هیچ داروی موضعی و هورمونی، ورزش های مختلف یا دیگر وسایلی که در بازار عرضه می شوند تاثیر آنچنانی بر روی سینه ها نداشته و تنها جنبه ی تبلیغاتی دارند.

از دیگر نکاتی که درباره ی عمل جراحی سینه با پروتز می توان گفت این است که برجسته کردن سینه ها با پروتز صرفا چیزی نیست که در رسانه ها نشان داده شده و افراد مشهوری که سینه های خود را به صورت غیر طبیعی بزرگ کرده اند بلکه بیشتر کسانی که خواهان جراحی سینه با پروتز هستند دوست ندارند سینه های آن ها بسیار بزرگ شود و صرفا بیان می کنند که سینه های آن متناسب با بدنشان شود.

  • بزرگ کردن سایز سینه ها توسط جراح سینه شیراز با تزریق چربی.

تزریق چربی در سینه تا حدودی باعث تغییر سایز در سینه ها می شود اما بیشتر برای بهتر شدن تقارن و یکسان شدن سینه ها و بهبود شکل آن انجام می شود.

برای این کار پزشک جراح سینه شیراز شما با کمک دستگاهی به نام لیپوستکشن و با فشار خیلی کم چربی را از نقاط مختلف بدن مثل شکم، پهلوها، باسن و… خارج می کند و در قسمت هایی از سینه که دارای برجستگی کمی بوده و یا نامتقارن هستند تزریق می کند.

خوب است اگر بدانید که حدود 40 درصد از چربی که به سینه های شما تزریق شده است از بین رفته و یا به عبارتی دفع می شود بنابراین با این نوع جراحی تنها می توانید سایز سینه های خود را بین یک تا نیم سایز بزرگ تر کنید اما اگر از سایز سینه ها برای بار اول راضی نبودید می توانید برای عمل دوم هم اقدام کنید که همچنین نتیجه ی عمل دوم تزریق چربی نسبت به عمل اول بهتر خواهد بود چرا که یک زمینه ی مناسبی برای انجام عمل در فرد و سینه ها ایجاد شده.

همچنین بعد از گذشت یک سال از عمل جراحی اول و یا دوم در صورت نیاز می توان باز هم برای عمل نزد جراح سینه شیراز اقدام کنید.

از دیگر نکاتی که در رابطه با تزریق چربی در سینه ها می توان گفت این است که چربی تنها به افزایش و بزرگ تر شدن سایز سینه شما کمک می کند اما موجب گردتر شدن و فرم دادن به شکل ظاهری سینه ها نمی شود.

 

ویژگی های متخصص مجرب و جراح سینه شیراز

انجام عمل جراحی زیبایی سینه ها کار راحت و آسانی نیست و نباید این جراحی را به دلایلی مثل ارزان بودن هزینه و… دست هرشخص و دکتر غیر حرفه ای سپرد از ویژگی هایی که یک جراح حرفه ای و خوب داشته باشد تا یک عمل زیبایی بسیار عالی را برای شما انجام دهد می توان به ویژگی های زیر اشاره کرد.

  • جراح سینه باید علاوه بر داشتن اطلاعات  به روز و کافی در حرفه ی خود دارای دانشنامه بورد فوق تخصصی نیز باشد به معنی این است که پزشک مورد نظر علاوه بر تحصیلات در زمینه پزشکی عمومی، مدرک جراحی عمومی و مدرک فوق تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک را هم داشته باشد.
  • جراح مورد نظر شما باید دارای تجربه ی کافی در زمینه نوع عمل شما باشد. تجربه ی زیاد جراح موجب می شود که او با چالش هایی که در حین عمل ممکن است رخ دهد آشنا باشد و همچنین بهترین عمل را با توجه به انتظارات شما انجام خواهد داد.
  • پزشک شما باید با گوش دادن به انتظاراتی که شما از عمل خود دارید باید بتواند انتظارات و توقعات شما را برآورده کند.
  • مشاوره ی درستی قبل از عمل درباره ی نوع عمل، هزینه، مراقبت های قبل و بعد از عمل، تغییراتی که در سینه شما قرار است رخ دهد و… به شما ارائه دهد.

همه چیز درباره ی جراحی زیبایی سینه و ویژگی های جراح سینه خوب در شیراز

عوامل تاثیر گذار بر هزینه جراحی سینه

  • نوع عمل

نوع عمل جراحی سینه مثل ترمیمی بودن و یا جنبه ی زیبایی بودن بسیار موثر است به عنوان مثال اگر عمل سینه ی شما ترمیمی و یا به علت متقارن سازی و این دلایل باشد بیمه ها تا حدودی هزینه ها را پوشش می دهند و اگر صرفا برای زیبایی باشد باید بیشتر و یا تمام هزینه آن را پرداخت کنید.

همچنین هزینه ی عمل زیبایی با ترمیمی هم متفاوت می باشد.

  • انتخاب روش های عمل جراحی سینه توسط جراح سینه شیراز

انتخاب روش تزریق چربی و یا پروتز سینه همچنین لیفت سینه و… به تجویز و نظر پزشک و مشورت فرد مراجعه کننده با دکتر بستگی دارد اما باید بدانید که قیمت هر روش با روش دیگر و با توجه به خدمات دیگر پزشک در حین عمل مثل لیفت سینه، متقارن سازی و… متفاوت می باشد.

  • نوع جنس پروتز

جنس پروتز و کشور سازنده، کیفیت و… هم بسیار مهم است و اینکه پروتز دارای چه استانداردها و مورد تایید چه کشورهایی قرار گرفته است.

به عنوان مثال پروتزهای با کیفیت منتور مورد تایید اروپا، اداره و سازمان غذا و داروی کشور ایران و امریکا هم می باشد، قیمت آن مناسب و برخی از آن ها دارای ده سال ضمانت نامه می باشند.

  • جراح سینه شیرازانتخاب نوع بیهوشی و یا بی حسی

هزینه ی انجام عمل جراحی با بی حسی موضعی تا حدودی ارزان تر از عملجراحی با بیهوش می باشد که انتخاب یکی از این دو هم به شخص و تجویز پزشک بستگی دارد.

  • تجربه ی دکتر جراح سینه شیراز 

مسلما هر چه تجربه ی پزشک بیشتر باشد با توجه به اشنایی با اتفاقاتی که در حین عمل ممکن است رخ دهد و همچنین داشتن تجربه ی قبلی شبیه به نوع عمل شما هزینه ی دستمزد و ویزیت پزشک هم بیشتر خواهد بود.

  • شهر انتخابی شما

هزینه عمل جراحی سینه با توجه به شهر محل سکونت شم هم متفاوت خواهد بود مثلا هزینه های جراحی در تهران به دلیل وجود امکانات بیشتر و بهتر قابل مقایسه با هزینه ی جراحی در شهرستان های کوچک و اطراف نیست.

  • انتخاب نوع بیمارستان برای انجام عمل

عموما پزشکان خود به شما خواهند گفت که برای انجام عمل به کدام بیمارستان مراجعه کنید و اینکه هر پزشک با یک یا چند بیمارستان خاص قرارداد دارد اما باید بدانید که هزینه ی هر بیمارستان تا حدودی با بیمارستان دیگر متفاوت است مثلا هزینه ی عمل جراحی سینه در بیمارستان دولتی را به هیچ وجه نمی توان با هزینه ی عمل در بیمارستان ها و یا کلینیک های خصوصی مقایسه کرد.

  • خدمات و هزینه های جانبی

از دیگر عواملی که بر هزینه ی حراحی تاثیر می گذارد هزینه مشاوره، ویزیت پزشک، خرید داروها و… می باشد.

مراقبت های بعد از عمل جراحی سینه چه مواردی می باشند؟

  • قطع مصرف دخانیات

تا چند هفته قبل و پس از انجام عمل جراحی باید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.

  • استفاده از سینه بندهای مخصوص

پزشک شما برایتان سینه بندهای مخصوصی را تجویز می کند که پس از عمل باید آن را استفاده کنید این سینه بند در کمتر شدن و بهتر شدن درد سینه ها تاثیر زیادی دارد.

  • مراقبت های صحیح از زخم

مواظبت از زخم و ماساژ صحیح سینه بعد از عمل جراحی سینه طبق دستوری که پزشک داده است بسیار مهم است چرا که این مراقبت ها از مشکلاتی مثل کپسول های انقباضی و… پیشگیری می کند.

  • به پشت خوابیدن یکی دیگر از مواردی است که پس از عمل جراحی باید آن را رعایت کنید.

به مدت چند هفته بعد از انجام عمل زیبایی سینه حتما باید پشت سر بخوابید و از خوابیدن های طولانی به طرف پهلوها هم اجتناب کنید. همچنین با استفاده از بالش های طبی سر خود را حدودا سی تا چهل درجه بالاتر از بدن خود قرار دهید. برای بلند شدن و برخاستن هم باید اول به طرف پهلو خم شده و سپس بلند شوید.

  • ورزش های فیزیکی و سنگین ممنوع

به مدت یک ماه و نیم بعد از عمل جراحی از انجام ورزش های فیزیکی و سنگین و همچنین انجام دادن کارهای سنگین اجتناب کنید چرا که ممکن است این ورزش ها یا کارهای سنگین موجب جا به جایی پروتزها و حرکن آن ها از جای خود شوند.

  • داشتن رژیم غذایی خاص

بعد از عمل تا مدتی باید یک رژیم غذایی مناسب پر از مایعات و ابمیوه های طبیعی را رعایت کنید همچنن غذاهای پرنمک را هم باید حذف کنید چرا که باعث کبودی و تورم بعد از عمل زیبایی سینه می شود.

  • رعایت مسائل بهداشتی و مصرف صحیح قرص های تجویز شده توسط پزشک

یک روز بعد از ترخیص از بیمارستان باید به طور مرتب و یک روز درمیان با اب ولرم دوش بگیرید همچنین محل زخم و بخیه ها را با شامپوی مخصوص و ویتامین ضد عفونی کنید دقت کنید که نباید ببشتر از ده تا پانزده دقیقه زیر دوش بمانید.

مصرف به موقع انتی بیوتیک ها، قرص ها و داروهایی را هم که پزشک داده فراموش نکنید.

معرفی جراح سینه شیراز 

اقایان و خانم ها برای انجام عمل جراحی سینه در شیراز  می توانند نزد دکتر سینا غیاثی برای این کار اقدام کنند.

دکتر سینا غیاثی با داشتن تجربه و تبحر در انجام جراحی سینه اقایان و خانم ها یکی از بهترین جراحان در شیراز شناخته شده است و شما با مراجعه به سایت دکتر سینا غیاثی می توانید نمونه کارهای ایشان را مشاهده کنید همچنین می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی نوبت بگیرید و پس از مراجعه به مطب و دریافت مشاوره ی لازم نسبت به عمل جراحی اقدام کنید.

برای خواندن مطلب پروتز سینه در شیراز کلیک کنید